Het zwanger gevoel

Zondag was ik 11 weken zwanger en maandag weer een echo gehad. Het zag er allemaal goed uit, beetje bij beetje groeit nu ons vertrouwen. Vandaag voor het eerst het trotse gevoel.

Ik stapte met m'n zoontje een babyzaak binnen en dan ook nog voor mezelf. Dit gaf me zo'n fijn gevoel, ik straalde er zelfs een beetje van. Ik had het zwanger zijn niet meer verwacht en ik begin aan het idee te wennen.

Maandag de kerstkaartjes met verborgen boodschap verstuurd, maar ik weet nog niet of ze over zijn. Ik ben benieuwd!

Ik hoop dat binnenkort iedereen met een rustig gevoel zwanger kan zijn, want hoe dan ook het is blijft spannend maar zeer zeker een wonder!!!

Liefs grote broer

ik hoop je ook gauw te kunnen volgen met dit gevoel, maar ik vind het nu voornamelijk nog heel spannend. volgende week 11 week en de echo, daarna hoop ik hetzelfde gevoel als jou te hebben, maar fijn dat je nu echt dat zwanger gevoel hebt. super!! geniet ervan.

liefs, Kaatje

Hoi Grote broer
Wat fijn dat je nu het zwanger gevoel hebt. Bij mij moest het ook groeien na die miskramen. Geniet ervan!
Na de 12 wken echo mocht ik van mij zelf dan ook eindelijk shoppen voor zw.kleding. En nu lekker trots die buik showen.

Wat fijn dat je je zo zwanger voelde en zelfs straalde!! Doen hoor, straal de hele wereld maar zonnig!!
Je verdiend het echt!!

Ik ben zo blij voor je,

liefs Lorelei

Wat een goed nieuws grote broer!!! Heb je al reacties gekregen op je kaart?
Fijn dat je nu met zekerheid kan zeggen dat je nog lekker lang bij ons op het forum bent!

Kus

Terug
Bovenaan