Het ...

A

Anoniem

Guest
... belooft een mooie en gezellige dag te worden.

Miep

Dat geloof ik zeer zeker!!!

fijne dag allemaal!!

liefs Jacqueline

idd Miep en nu nog een lekker warm zonnetje er bij en de dag kan niet meer kapot

ik ben trouwens blij oom te lezen dat het zo goe dgaat met je miep. Ik heb je verhaal gevolgd toen ik op het sept/okt forum zat, heb nu een stralende dochter van bijna 5 maanden en hoop dat jij straks in april ook zoiets moois weer hebt! en die uitspraken van je kids, mijn zoontje van 2 heeft ook van die tuispraken, kinder logica he!!
IK hou in de gaten wanneer er iets bij je gebeurd
veel succes met je laatste maandjes!!

groetjes carreen
mv sebastiaan en caithlyn

Carreen,

wat lief van je.
Ja alles gaat nu goed. Ik zie op dit forum de nieuwe oktober mama's in spe verschijnen en moetd an zelf even aan die eerste weken vorig jaar denken.

Ik ben nu ondertussen sinds eind 2004, ruim 50 weken zwanger en dat merk ik goed. Hakt er toch wel in. Maar verder gaat alles goed, dus Miep hoor je niet klagen.

De kleine beweegt goed. Nog een kleine 8 weken en dan is het 1 april, ben benieuwd of we een maart of april kindje krijgen.

Liefs
Miep

hey miep,

ja 50 weken zwanger gaat je niet in de koude kleren zitten, nog een poaar weekjes en je hebt zon klein wurmpje en dan is het weer "vergeten" Ik zie nu ok steeds meer oktober mamas en dan denk ik er ook aan terug hoor, al heb ik er dan niet zon verdriet bij , maar wel de herrinerngen. Ondanks dat mijn dochter nu pas 4 1/2 maand is gaan we toch voor een 3e en misschien heb ik het geluk om weer in oktober uitgerekend te zijn, op dit moment weten we dat nog niet  Alleen hoop ik dat deze 3e dan wel blijft zitten tot na de 37 weken!!

Blijft een mooi wonder en ik hoop dat je ergens mooi eind maart bevalt, niet op 1 april hoor, is wel grappig maar dat je niet overtijd hoeft..... dan kom je richtin gde 60 weken en dat is wel een heel groot getal.

Succes!!

groetjes carreen

Carreen,

wat leuk joh dat jullie al weer "bezig" zijn voor een derde.

Ik denk iedere keer eerst deze maar eens op de wereld zetten. En dan zien we na een aantal maanden wel weer verder. Ik ben natuurlijk de jongste niet meer. Maar eerst is deze het belangrijkste.

Ik hoop snel positief nieuws te lezen, en dan kan je je weer aansluiten bij de oktober-ploeg.

Geniet van je kiddies.

Miep

Terug
Bovenaan