hetzelfde schuitje

2 weken geleden te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes heb, vandaag gehoord dat ik dan ook insuline moet gaan spuiten. Vind het echt helemaal niks, maar gelukkig zit ik al op 36 weken.
Het kindje is wel helemaal ingedaald, dat is in ieder geval positief. Waarschijnlijk wordt het kindje met 38 weken gehaald.
Iemand in hetzelfde schuitje??

Mama c spuit ook insuline. Ik heb wel zwangerschapsdiabetes, maar het gaat nog goed met aangepast eten. Ben wel minder ver dan jij, ruim 32 weken, dus misschien komt het nog...

Wel spannend dat je over 2 weken je kindje gaat zien!!!

ik ben 37 weken en heb ook zwangerschapsdiabetes. Bij mij blijft hij tot 40 weken zitten maar geen dag langer. Ik spuit geen insuline en volg een dieet. Mijn kindje zijn buikje is twee weken groter dan hij hoort te zijn. Bij zwangerschaps suiker letten ze op de groei van de baby zijn buikje. Dit was niet zorgwekkend om hem eerder te laten komen. Zou het ook niet erg vinden als hij volgende week komt. Vandaag te horen gekregen dat hij volledig is ingedaalt en dat mijn lichaam zich aan het klaar maken is voor de bevalling dus mischien komt hij toch eerder. Hoop het want ik kan niet meer zoveel. Heb voor weeen en last van mijn bekken. Succes ermee

Terug
Bovenaan