Heupen

Hoi hoi,

Hebben jullie ook zo'n pijn met in bed liggen? Dat je niet lang op 1 zij kan liggen, omdat je heupen dan echt pijn gaan doen? Ik word er gek van.... ben hartstikke moe, maar kan gewoon niet lang in bed liggen. Ik word steeds wakker van de pijn en moet dan weer draaien.

Was benieuwd of er meer zijn die dit hebben.

Gr Ingrid

Ja, heb ik ook.. maar niet meteen, meer vanaf het midden van de nacht. Het lijkt wel of er dan een zenuw/spier klem ligt ofzo... Erg irritant!
Groeten, Joyce

Ja heb ik ook. Heeeeerl vervelend. Eerst kon ik me bijna ook niet draaien, omdat ik zoveel pijn in mijn bekken had. Die pijn is minder. Draaien is nog steeds geen pretje, maar om de zoveel uur moet het echt wel!

ja heb ik ook! Ligt aan het verweken van he bekken heb ik me laten vertellen. Heel irritant..en inderdaad bijna niet kunnen draaien ivm bekkenklachten...grrrrr....!!!

Ik heb ook sinds mijn 20 week last van.
Advies maak een afspraak bij de fisio.
Hij heef tips en oefening die heel belangrijk zijn om beter te voelen.ik kan nu goed lopen super.

ik heb er ook erg last dan had ik dat sowieso al een tijd door de bekkeninstabiliteit ik slaap ook amper nog zonder voedingskussen

maar heb het ook als ik gewoon zit ik kan niet zonder kussens en/of voedingskussen

Ik het meer als ik op mn rug lig of op mn re zij kan dan niet meer op of om op den duur.
Links eigenlijk geen last, behalve wat stijf zijn smorgens.
Hopelijk blijft het zo en slaap ik nog lekker tot ik bevallen moet,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan