heupen

ik ben nu 23 weken en heb al een paar weken last van me heupen dacht eerst dat het aan het matras lag, maar heb het ook met op de bank liggen. Kan niet te lang op 1 kant liggen en dan doet het echt zeer wordt er s nachts gewoon wakker van. Als ik in beweging ben of sta etc dan heb ik nergens last van. Toch wel gek wat zal dat zijn?

Ja dat kan goed! Of misschien je bekken? Vanuit je bekken kan de pijn ook uitstralen naar andere gedeeltes... Maar wel typisch dat je het alleen met liggen hebt.
Misschien helpt een kussen tussen knieen (en voeten) als je op je zij ligt.

heel herkenbaar heb ik ook al een paar weken last van het word meer als ik heel moe ben of veel heb gedaan die dag
op een rustige dag in het weekend heb ik er niet zo veel last van geen idee wat het is maar denk wel dat het er bij hoor je gewrichten gaan ook was loser zitten mischien is het wenen en gaat het over
anders nog maar 17 weken dan gaat het ook over ha ha groetjes
p.s. heb altijd kussen tussen me knieen

Ik heb er nu geen last van maar in het verleden heb ik door mijn werk heel veel last vd heupen gehad. Zo erg dat ik op een gegeven moment bijna niet meer kon liggen van de pijn. Met een kussen tussen de benen slapen heeft mij toen heel erg geholpen!

Terug
Bovenaan