Heupen....:-(

Hey Allemaal......

Sinds een paar weken begin ik last te krijgen van mijn heupen. De VK heeft me door gestuurd naar de fysio. Afgelopen dinsdag voor het eerst geweest en een goede behandeling gehad, dat meteen verlichting bood.
Het is geen bekkeninstabiliteit, maar mijn heup draait aan de linkerkant scheef wat bij belasting een continue pijn opleverd..... Mmmm, was vandaag ook te druk geweest: AUW! Ik heb het de andere zwangerschappen ook gehad,maar nu wel heel vroeg. Nu ligt het kindje ook wel heel erg laag, dus geeft waarschijnlijk ook wel meer druk op de heup.
Nou ja, voor de rest gaat het helemaal prima! Ons kleintje groeit goed en beweegt flink, dus gaan met die banaan ;-)

Liefs

Das balen zeg! Zelf heb ik wel last van bekkeninstabiliteit. Dit keer al vanaf 6 weken. Fysio helpt wel iets, het wordt in ieder geval niet erger. Erg vervelend allemaal.
Groetjes Wendy

Ja dat is zeker erg vervelend. Ik heb zelfs sinds de laatste 3 weken erg last van mijn bekken... Na een lange dag werken , hou ik in de avond de pijn niet meer uit. Een bad nemen geeft ook weinig verlichting helaas. Volgende week moet ik gelukkig weer naar de Verloskundige dus even kijken of zij nog handige tips voor me heeft!!

Groetjes sabrina

mmm. niet leuk. Helemaal niet omdat je er al drie hebt lopen. Moet je ook veel tillen?
En je bent druk met je GOB, gaat het goed daarmee?
Sterkte, probeer je rust te pakken.

Hey hoi, dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Wendy en Sabrina ook sterkte ermee!

@Clasce
Inderdaad extra vervelend voor de kids. Maar de lieve schatten doen veel om me te ontlasten, de oudste twee tenminste. Het tillen valt best mee, de jongste van 3 moet natuurlijk af en toe wel getild worden, maar als mijn man thuis is neemt hij dat over.
Met mijn GOB gaat het langzaamaan de goede kant op. Heb al een koppeling gemaakt en er zit nog vanalles in het vat (aanvragen van zwangeren) En dat is niet zo belastend, kan zelf tijden indelen en hoef niet veel te lopen of te staan.
Ach, verder gaat alles wel heel goed en dit is gelukkig van voorbijgane aard. En ik weet waar ik het voor doe!

Hey,

Lekker joh, dat het goed loopt. Hoe wil je dat straks doen als je kindje er is? Heb je dan vervanging, of ga je gewoon door?

Moet zeggen dat de oudste hier ook erg zijn best doet. Hij is alleen nu ziek, en dat vreet wel energie.
Heb daarnaast de oppaskids nog, waarvan er een vandaag voor het laatst is. Ik laat het voorlopig zo, met BI kindjes tillen is niet heel bevorderlijk voor je lijf. Na het verlof kijk ik weer of er nog een kindje bij kan.

Succes

Hey Clasce,

haha, woonde je maar een beetje in de buurt, dan had ik straks nog wel een kindje voor je in de aanbieding. Kan me voorstellen dat het nu wel even lekker is dat je en oppaskindje minder hebt, scheelt toch weer....
Vervelend joh, als je kind dan ziek is, ben je wel weer extra aan het zorgen.

Ik probeer wat betreft mijn werk alles voor de bevalling aan zo goed mogelijk af te ronden en na die tijd langzaamaan weer wat op te pakken, Ideaal dat ik daarin zelf mijn tijd kan indelen en eventueel het kindje eerst zelfs kan meenemen.

Misschien heb ik het al eens gevraagd, maar hoe oud zijn jullie kids eigenlijk? Door de hormonen vergeet ik nog al eens wat, dus mijn excuses als ik in herhaling val ;-)

Goede zondag!

Terug
Bovenaan