Heupjes Wieteke

A

Anoniem

Guest
Zoals ik vorige week al schreef was op het cb een asymmetrie in de bilplooi van Wieteke gezien waarvoor we door werden gestuurd naar de huisarts ivm eventuele heupproblemen.
Afgelopen maandag zijn we bij de huisarts geweest en die heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis. Eerst is er een echo gemaakt, maar dit lukte niet omdat Wieteke al teveel vet op haar heupjes heeft. Daarom doorgestuurd voor een röntgenfoto.
Gisteren hebben we de uitslag gekregen en nu is gebleken dat er gelukkig niets aan de hand is. Alles viel binnen de marge volgens de huisarts. Echt het is zo'n opluchting dat ze niet in een spreidbroekje hoeft ofzo. Nu kan ze gewoon lekker bewegen (en hopelijk eindelijk gaan kruipen). Heerlijk.

Groetjes van een opgeluchte moeder.
Geeske & Wieteke.

Pff da's een opluchting voor jullie zeg.
Ben blij dat er niks aan de hand is!!
Gr jolanda mv Francesco

gelukkig voor wieteke en jullie dat het niks is.
wel een late ondekking. als dat zowas. dan kreeg je nog veel voor je kiezen ben blij dat jullie dit bespaard blijft.

iris heeft alweer ruim 6 maanden een spreid broek aan.
en ik wordt er echt moe van.
iris wilt op haar buik slapen met de benen op getrokken wat ze dus niet kan met   de spreid broek. en nu moet ik er steeds uit snachts om haar goed te leggen. en in slaap te wiegen. hoop dat ze er snel vanaf is.

groeten petra

Dat is goed nieuws zeg!
Op naar het kruipen dan.....

groetjes Daniëlle.

Wat een opluchting voor jullie zeg! En nu maar kruipen dan!

Groetjes,
mama van Tijs

Dat is goed nieuws!!!
Weer lekker verder met ontwikkelen......

Groetjes Renske mv Meike

Terug
Bovenaan