Heupjes

Bij onze dochter Babet van 4,5 maand is een kleine heupafwijking geconstateerd. Ze moet nu waarschijnlijk een spreidbeugel aan. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en hoe of ze dan nog in de maxi-cosi en straks wandelwagen (Quinny 3 wieler) past? en zo niet hoe je ze dan wel mee kunt nemen.
 
Mijn dochter heeft eerst 4 maanden een spreidbroek gehad en toen 4 maanden een gipsbroek na een heupoperatie. Ze kon met die spreidbroek in het begin (ze was 4 mnd) nog in haar maxicosi maar later was het gewoon beugel af in haar maxicosi en als ze erweer uit ging broek weer om. ze paste toen gewoon in de kinderwagen maar ik had zo'n dubbele. Haar broer was toen 2.
Later met het gips was ze 8mnd en hebben we de zijkanten van een autostoeltje weggezaagd en opgevuld met handdoeken. Niet meer zoals het hoort maar altijd nog beter dan niets. Ze zat in ieder geval vast in een autostoel.
Succes met de beugel, in het begin is het erg zielig maar mijn dochter kon uiteindelijk heeeel erg goed tijgeren en heeft nu nog spierballen op haar boven armen....
 
Terug
Bovenaan