Heupluxatie

Pff zit even helemaal in een dip.

Bij mijn dochter (nu 15,5 weken) is heupluxatie geconstateerd. Ze heeft al 3 weken een pawlikbandage omgehad, maar na de controle van afgelopen maandag bleek deze dus niet aan te slaan. De arts begon al over opname in het ziekenhuis voor een tractiebehandeling, opereren en een gipsbroek. Ik schrok me rot en heb verder niks meer gevraagd, het werd ook zo even tussen neus en lippen medegedeeld.

Ze heeft nu een campspreider gekregen en moet over 2 weken terugkomen. Ik hoop zo dat de campspreider wel werkt. Zie vreselijk op tegen deze controle.
Heeft iemand ervaring met heupluxatie en de dingen er om heen? Ik vind het zooo zielig voor de kleine meid. Ze is al 5,5 week tevroeg geboren, in couveuse gelegen. En nu dit weer. Net nu het na een periode van veel huilen eindelijk goed gaat. Ze lacht veel en begint te brabbelen en kraaien.

hoi hoi
wat vervelend joh
ik werk zelf op een creche en heb wel vaak kinderen gehad die een spreidbroekje aan hadden
mijn ervaring is dat ouders er meer last van hebben als het kind zelf
en dat zag ik ook wel aan die kinderen, die waren altijd vrolijk en vermaakten zich juist uitstekend
het scheelt dat ze nog jong zijn, dan hebben   ze er het minste last van blijkt
ik weet dat je er niet veel aan hebt, want het is beroerd om je kindje zo te zien met zo'n ding
maar het is beter als in de toekomst er last van krijgen en dan alsnog zo'n ding aan moeten
ik kan het weten want ik heb ook een lichte heupafwijking die voorkomen had kunnen worden als ze er vroeger wat aangedaan hadden
maar toch heel veel succes......... en het komt wel goed
liefs sandra mama van annique

hoi hoi

oh jakkie dat lijkt me niet leuk om te horen....voraal als ze zeggen operatie ed... en dan zomaar tussen neus en lippen door.......lekker tacktisch

ik heb een beetje ervaring, ik nml zelf in een spreidbroekje gelopen en vrij lang , omdat ze er te laat achter kwamen, zo ver in me kan herinneren heb ik er geen problemen mee gehad ( hahahaha) nee hoor mijn moeder zei dat ik er geen last van had na en tijdje deed ik er weer van alles mee, mijn moeder had er meer last van, maar dat kwam omdat ik dus al liep ed..

mijn broertje had er al een met 3 maanden en was er drie maanden later weer vanaf

nu gaat het prima met ons.....

ik moet as maandag zelf met mijn dochtertje naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van haar heupjes, omdat het erfelijk bepaald kan zijn..
we wachen wel af...

succes ermee enne we houden elkaar wel op de hoogte

liefs tobi

Terug
Bovenaan