hevige bloeding ongeveer 7 weken zwanger

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nu ongeveer 7 a 8 weken zwanger en begon vandaag te vloeien, het was helder rood en ik heb ook last van buikkrampen, het is meer dan een normale menstruatie (en die zijn gewoonlijk al hevig).</p><p>Ik weet niet goed wat ik moet doen, ik heb een mail gestuurd naar mijn gyneacoloog (vanmorgen) maar nog geen reactie gehad, ik hoop op een gesprongen ader, maar ik vrees het ergste.</p><p>Ik lees overal dat een echo een must is in dit geval, maar wat kan ik doen als mijn gyn niet reageerd?</p>

Is het niet verstandiger te bellen naar de verloskundige of gynaecoloog  ? 
Vaak mag je dan gelijk  of snel langskomen
Vooral met zoiets .
Onze verloskundige kun je ook savonds bereiken  misschien die van jou ook ? Zodat je morgen langs kan komen ?  
Succes en hopelijk is het niks ergs
?

Dag Wilma, 
Nicole B heeft gelijk je kunt beter bellen want hevige bloedingen zijn volgens mij niet normaal. 
Ik hoop dat er niks ergs is, sterkte en succes!

Hi Wilma,
Ik heb achteraf te horen gekregen dat ik de spoedlijn had moeten bellen (had een app gestuurd) dus zeker bellen idd als je dat nog niet hebt gedaan. Daar zijn ze voor en Kunnen je gelijk helpen. Heel veel succes, ik hoop en duim ook met je mee dat het een onschuldige bloeding is.

Ik duim voor je, weet hoe eng t is.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook heel veel bloedverlies gehad. Mét krampen en stolsels ter grootte van een kleine pruim  doodeng! En dat een keer of 5.
Maar dit is allemaal goed gekomen. Ik had een hematoom in mijn baarmoeder.
Rond de 16 weken is t bloeden gestopt.

@ Wilma van der ham wat naar voor je ik duim dat alles goed is. Heb je al een vk of gynaecoloog gesproken of misschien al een echo gehad? 
Ik zit in hetzelfde schuitje 24 april een positieve test.. toen de 25e wat oud bloed verloren die donderdag helderrood en krampen maar nietzo als bij een menstruatie.. ik kan woensdag pas terecht voor een echo eindelijk naar 1,5 week wachten zenuwslopend.. 
Gebruiker 845055 hoelang heb je bloedverlies gehad ? 

Terug
Bovenaan