Hevige buikkrampen

Hallo meiden,

Ik heb al vanaf vorige week donderdag last van buikkrampen,
vorige week zaterdag zelfs naar de huisartsenpost geweest omdat
ik niet wist wat me overkwam.....zo'n gruwelijke buikpijn aanval!!
Heb tussendoor ook wel krampaanvallen maar te houden!
Ook maandagavond was het raak, weer naar de huisarstenpost!
Het deed ongelooflijk pijn! De arts kon niks vinden en moest maar voor
de zekerheid een uitstrijkje laten maken!
Ook toen voor de zekerheid een test  gedaan (NOD 6 juni cyclus 34 dgn),
maar negatief! Dacht dus dat het daar niet aan lag!
Ben toen weer naar de huisarts gegaan want de krampen bleven medicijnen voor!
De medicijnen waren schadelijk voor de zwangerschap en ook slecht als je bezig bent om zwanger te raken dus heb toen voor de zekerheid maar weer een test gedaan......
ZWANGER!!!!!
Ook net weer voor de zekerheid een test gedaan, die weer ZWANGER aangeeft!!!
Maar ben nu bang....zijn die krampen wel goed? Heb geen bloedverlies of gekke afscheiding!! Het is nog te vroeg voor een echo omdat het nog te klein is om iets te zien, dus moet afwachten, wat erg moeilijk is....kan ik gaan genieten of is het vals alarm.....ben erg bang voor een miskraam!!

Heeft iemand van jullie dit ook weleens meegemaakt of heeft hier nu ook last van?
Alvast heel erg bedankt voor je reactie!!

Liefs Annemiek!

hoi,

Allereerst gefeliciteerd!
Ik ben nu 28 weken zwanger en heb volgens mij zo ongeveer tot mijn 20 ste week buikkrampen gehad bij tijd en wijlen........kan het groeien van je baarmoeder zijn.
Ook nu heb ik het af en toe nog, maar denk dat het nu meer harde buiken zijn.........

Er valt helaas geen zinnig woord over te zeggen, ik heb in oktober een miskraam gehad en die begon met bloedverlies en daarna krampen. Nu dus de hele tijd krampen en geen druppel bloed verlies.
Het klinkt ongelooflijk flauw, maar er valt gewoon niets van te zeggen. Zolang er geen bloedverlies is is het goed......en dan maar afwachten tot je eerste echo....

Succes met wachten en probeer toch een beetje te genieten en te ontspannen......

Groetjes Rimke

Toen ik van mijn zoontje in verwachting was, heb ik dat ook gehad.   De buikpijnaanvallen begonnen bij mij rond de tijd dat ik ongesteld moest worden en het waren helse pijnen. Ik lag dan krom in bed van de pijn en moest soms zelfs overgeven omdat de pijn zo heftig was. Op de een of andere manier heb ik er toen nooit bij stilgestaan dat het fout zou kunnen gaan. Na 2 weken waren de krampen over en vanaf toen heb ik 14 weken achter elkaar gekotst. De krampen kunnen te maken hebben met het uitrekken van je baarmoeder. Als je het niet vertrouwt, de verloskundige bellen en misschien om een echo vragen. Bij mij is het in ieder geval goed gekomen, want zoonlief van bijna 17 maanden rent rondjes door het huis.

Bedankt voor jullie snelle reacties......stelt me al iets meer gerust!!

Ik herken bij misspiggy78 ook het krom liggen in bed van de pijn en het overgeven,
dan niet van misselijkheid maar van de pijn!!! Wist niet wat me overkwam, zo'n pijn
had ik nog nooit gehad!! Had echt niet verwacht dat het van een zwangerschap zou zijn, eerder een flinke menstruatie!!
Gelukkig nemen de krampen een klein beetje af, heb niet meer zo'n gruwelijk aanval gehad zoals die zaterdag en maandag! Ik wacht het weekend maar af en kijk dan wel verder....! Ga anders weer naar de huisarts! Wil heel graag zekerheid!

Nogmaals bedankt voor jullie reactie!!
Liefs Annemiek!

Hoi Annemieke

Allereerst gefeliciteerd!!
Ik heb ook de eerste 10 weken de heftigste "ongiekrampen" ever gehad, was er eerst ook zeker van overtuigd dat ik ongie ging worden op mijn nod. De krampen waren het ergste de week voor mijn nod. Daarna werd het minder en na 10 weken ging het meer over op bandenpijn en spierpijn van het oprekken van je spieren en banden. Ik heb zelf geen druppeltje bloed verloren.
Heel veel geluk met je zwangerschap en probeer er lekker van te genieten, voor je het weet zit je alweer over de helft

Groetjes Natalie
(22w1d)

Hey

Ik herken dit echt.
Heb al vanaf maandag echt enorme krampen.
Zo erg heb ik echt nog nooit gehad.
Ook dat je er krom van ligt en bijna overgeven van de pijn.
Gister kon ik ook echt niks eten, geen trek en beetje misselijk.
Vandaag gelukkig minder last van gehad.
Ik heb volgende week pas mijn NOD(14-06).
Nu maar hopen dat het dus ook goed nieuws is.

groetjes sonja

Hoi Sonja,

Het zou best eens kunnen hoor, bij mij begonnen de krampen
ook een week voor mijn NOD, en heb ze trouwens nu nog steeds!
Hoop voor je dat je zwanger bent! Succes!

Liefs Annemiek!

Terug
Bovenaan