Hevige buikpijn, 2w na curretage

<p>2,5w geleden een curretage gehad met 6,3w.</p><p>Nergens last van gehad, maar sinds gisteren last van continue buikkrampen wat vanavond lijkt om te zetten in wee-achtige krampen. Het doet ook niet echt een klein beetje pijn? Ook ben ik veel misselijk sinds gisteren, ik denk door de pijn. En vannacht ook gebraakt.</p><p>Ik heb gewoon een lichte bloeding gehad vanaf curretage tot eergisteren.</p><p>Ik heb ook steeds het gevoel te moeten poepen, maar dat hoeft niet.</p><p>Ik moet eigenlijk volgende week pas terug op controle, maar maak me nu zorgen over verklevingen of dat er iets is achtergebleven..</p><p>Het zit meerendeel aan de linker kant trouwens.</p><p> </p><p>Iemand herkenning?</p>
 
Ik heb na mijn curretaege ook hevige buikpijn gehad en toen werd aangegeven dat de baarmoeder samen knijpt, een soort weeen dus. Ik heb toen stevige pijn medicatie gehad maar je mag sowieso 8 paraceramol op een dag. Echter zou ik inderdaad denk ik toch even de poli bellen als je blijft braken
 
Bedankt voor de reacties!
Vannacht ging beter dan de vorige nacht.
Vanmorgen ben ik al bij de huisarts geweest en alles was goed, alleen crp-waarde was lichtelijk verhoogd; 24. Een lichte ontsteking wat vanzelf moet overgaan.
Tegen het weekend moet alles over zijn, anders maandag weer terug.
 
Nou, mocht je toch nog twijfelen zou ik eerder even bellen naar de deskundigen die de curettage hebben uitgevoerd. Ik vraag me altijd af hoe goed de huisarts weet heeft hiervan, die moeten van alles al zoveel weten.
 
Terug
Bovenaan