Hevige buikpijn bovenbuik

<p>Dag meiden, </p><p>Ik heb zonet hevige stekende buikpijn gehad in mijn bovenbuik.</p><p>Het deed zo een pijn dat ik moest huilen en bijna aan het hyperventileren was. </p><p>Ik kon haast niet staan maar elke manier van zitten of liggen deed ook heel veel pijn. </p><p>Weet een van jullie wat dit kon zijn?</p><p>Alvast bedankt, </p><p>Groetjes </p>

Had je ook bewegingsdrang? En voelde het als een soort koliek waarna het na een tijd ook weer over was? Dan kan het ook je galblaas zijn.. 

Ja bewegingsdrang was heel erg, kon eigenlijk haast niet stil liggen of zitten. 
Na ongeveer 10minuten voelde ik niks meer daarvoor had ik wel een beetje buikpijn maar niet zo hevig opeens begon het erger te worden.
Vond het best eng allemaal :(

De buikpijn was ook meer midden boven buikpijn dus echt geen idee wat t was.
Weet wel dat ik nog nooit zo een erge buikpijn gehad heb.. 

Zoals al eerder genoemd denk ik zelf dat het je maag is. Ben geen dokter natuurlijk dus naar de huisarts gaan kan nooit kwaad bij twijfel. Zelf heb ik van begin tot heden (33 weken zwange nu) ook regelmatig enorme pijn in Mn bovenbuik. Ben er meerdere keren voor naar de huisarts geweest maar telkens zonder dat er echt iets gevonden wordt. Huisarts blijft er ook bij dat het mijn maag is, maar waarom? Nobody knows. Het komt zomaar uit het niets, houdt een paar dagen, soms zelfs weken aan, en dan is het weer weg. Hoort er bij denk ik dan maar. 

Terug
Bovenaan