Hevige krampen/pijn bij 4 weken

Bij mijn vorige tweeling zwangerschap heb ik ook rond de 4 weken ernstige pijnen gehad. In de nacht rolde ik over ons kleed van de pijn. Ik had hele erge bewegingsdrang. Ik kon op dat moment niet echt de pijn beschrijven. Ik was heel bang en de dokters waren ook bang dat het mis zou gaan. Nu kan ik het een beetje vergelijken met weeen.

Nu hebben we weer een mooie positieve test in handen! Wij zijn helemaal gelukkig! Maar sinds een paar dagen heb ik weer deze pijn. Het komt met vlagen, maar ook in de nacht wordt ik wakker en het is echt verschrikkelijk!
De pijn lijkt echt op rugweeen..

Herkend iemand dit?
 
Ik heb nog geen kinderen dus geen ervaring met weeën maar ben nu zelf net 5 weken en lag vandaag ook echt dubbel van de pijn. Ik heb al weken krampen maar het betert ook niet. Ik vraag het morgen na in het ziekenhuis want moet toch op controle voor Hcg waarden.
 
Gefeliciteerdmet jullie zwangerschap. Hebben jullie toevallig al iets vernomen vanuit het zkh? Dit is ook mijn eerst zwangerschap en nu 3weken zwanger waarvan 2 weken met pijn aan mijn buik en rug.