Hevige krampen

Hoi,
Ik ben 15 weken zwanger, en heb veel moeilijkheden met mijn stoelgang. Nu werd ik vannacht wakker van hevige krampen, heviger dan ik ooit heb gevoeld.Ik dacht, nu gaat het mis, maar na een half uur was het over.
Zouden dit mijn darmen kunnen zijn geweest, en is het heviger omdat ze in de verdrukking zitten, of zou dit wel de baby kunnen zijn?
Hoop dat iemand iets zinnigs weet te zeggen, ben een beetje bezorgd...
 
Heb ik in het begin ook gehad en heb het nu ook nog wel eens 's ochtends maar dan veel minder heftig... Ben nu ruim 24 weken zwanger.. Maar als je het niet vertrouwd zou ik even de vk bellen morgen ochtend! Ben je misschien toch wat gerust gestelder!
 
Grote kans dat het je darmen waren, maar bel voor de zekerheid de verloskundige, dan kan ze het hartje van de baby controleren.
 
Hoi Mikmak, ik heb het ook gehad. Het was een 'spastische darm'. Het zijn zulke heftige krampen dat het net lijkt op weeen zeg maar, je denkt echt dat je een miskraam krijgt, wat je ook schrijft. En ik had het ook alleen 'snachts. Groetjes, Assepoester
 
hoi,
ik kan je gerust stellen hoor. ik heb het ook gehad zulke hevige krampen dat je niet weet waar je het zoeken moet. tijdje later ben ik dan ontzettend aan de diarree en soms ontzettend misselijk en daarna is het verdwenen. dus het zijn inderdaad je darmen. die van mij reageren vooral zo heftig op vet eten. terwijl ik ook absoluut niet zonder mijn lactulose drankje kan want als ik die 2 dagen niet neem kan ik juist totaal niet naar de wc.het is erg vervelend maar je moet maar zo denken het is voor het goeie doel. succes ermee. hoor dat je hier wat aan hebt.
 
hey mikmak ik heb hier toevallig gisteravond ook ontzettend veel last van gehad.
Het bleef maar gaan. meestal helpt rustig gaan liggen onder de dekens en een kopje warme thee hier goed tegen.

succes!
 
Terug
Bovenaan