Hevige menstruatie met stolsels sinds miskraam

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik heb in augustus een miskraam gehad. Sindsdien heb ik een hele hevige menstruatie. Met flinke bloedstolsels.</p><p> </p><p>Is er iemand die ook deze ervaring heeft?</p><p>Zou ik het moeten laten controleren, of is dit niks geks?</p>
 
Als je daar nu nog stolsels van hebt, dan zou ik zeker even je huisarts of verloskundige bellen. 
 
[quote quote=10162939]Als je daar nu nog stolsels van hebt, dan zou ik zeker even je huisarts of verloskundige bellen.[/quote]
Het is alleen tijdens de menstruatie. Niet continue. Dus ik weet niet of het van de miskraam is. Gezien er bij een menstruatie dat vlies toch los komt. 
 
Hallo,
 
Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad en sinds toen ook onwijs heftige menstruatie met klonten.. doorlekken. En ook de pijn was 5x zo heftig als voor mijn miskramen. Ik ben toen naar de huisarts gegaan. En heb pijn stillerd gekregen voor de menstruatie en ook om het bloed iets te verminderen.
Groetjes kim.
 
[quote quote=10162979]Hallo, Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad en sinds toen ook onwijs heftige menstruatie met klonten.. doorlekken. En ook de pijn was 5x zo heftig als voor mijn miskramen. Ik ben toen naar de huisarts gegaan. En heb pijn stillerd gekregen voor de menstruatie en ook om het bloed iets te verminderen. Groetjes kim.[/quote]

 
Oké. Ik ga morgen bellen, ben benieuwd.
Ben af en toe gewoon bang dat ik dadelijk niet meer zwanger kan raken.  
 
Terug
Bovenaan