hevige menstruaties sinds stoppen van pil?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik heb sinds ik in november gestopt ben met de pil hele hevige menstruaties.is dit normaal?we zijn pas sinds deze maand voor de echt bezig maar ik maak me een beetje zorgen als ik zie dat ik twee pakjes extra super large maandverband doorheen jaag op een paar dagen.
lijken wel kraambloedingen, na mijn twee bevallingen vloeide ik na een week net zo.
iemand tips?
groetjes esther

hoi esther
Ik denk dat je lichaam gewoon even moet wennen aan de hormoonverandering. Anders ga je even langs je huisarts, daar zijn ze tenslotte voor.
heel erg veel succes.
liefs

je lichaam moet van de pil dat je lichaam hielp met hormonen nu op eigen kracht bezig met alles in dat gebied te regelen
nu ken het overgaan met de tijd
zo niet en vind je het toch echt dat je je niet goed erbij voelt
dan zou ik een belletje geven aan de huisarts die ken je betere antwoorden geven en meschien de nodige testen doen om zo ie zo bepaalde dingen uit te sluiten

groetjes kus kus

Een menstruatie zoals je die hebt bij het slikken van de pil is gewoon een 'nep' menstruatie. Je lichaam wordt egienlijk de gehele cyclus voor de gek gehouden.
Dus de menstruatie kan ook heel anders zijn als je geen pil mee slikt.
Ik heb het ook hoor, heel normaal schijnt.
Het is meer, het stinkt ook erger (ja sorry hoor)...
ik jaag er ook nu (ja 3 weken geleden dan:)) meer maandverband doorheen als voorheen!

Terug
Bovenaan