Hevige pijn

A

Anoniem

Guest
hoi mensjes,

Hier nog een vraagje

Ik moet de 13e ongesteld worden, en kreeg vanochtend echt ineens verschrikkelijke pijn en soms trok het door naar me rug dit hield ongeveer een half uurtje vol. Had zelf dat ik soms steken in me vagina zelf voelde, terminste het voelde zo. Heb later zelfs paracetamol in genomen om dat ik het op dat moment niet trok, zou dit misschien een innesteling kunnen wezen, of komt iemand dit bekent voor.

Als vast bedankt

Groetjes Priscilla

Wat vervelend voor je meid!!! Heb hier geen ervaring mee, maar hoop voor je dat de pijn gauw over is!!

Liefs ciomama

Lijkt me niet waarschijnlijk dat dit een innesteling is!
Maar het lichaam zit soms raar in elkaar, dus wie weet.
Hopelijk voel je je snel beter!

Ja gelukkig is het ook bij die ene keer gebleven..(gelukkig) was ff geen pretje.
Wat ik net ook echt voelde kom net van zonnebank vandaan dat als ik zeg maar lig dat me buik het niet echt prettig vind om het zo maar te noemen.. Me lichaam doet de laatste tijd echt raar gewoon! Maarjah ze zeggen wel eens je kan gewoon ongesteld worden en de test niet aangeeft dat je zwanger bent maar dat je het wel bent toch. Denk misschien als me lichaam zo raar blijft doen en ongesteld blijft en kort dat ik gewoon contact op neemt met de AH.

Het kan vanalles zijn. Ik ben niet aan de pil geweest ofzo en afgelopen ronde (toen we dus voor t eggie hadden geklust) voelde ik vanalles en was ik overtuigd dat ik zwanger was. Helaas toch ongesteld geworden. Wat ik bedoel is; maak jezelf niet gek! Wie weet is er vanalles gaande in je lijf, dat zou natuurlijk wel super zijn!
Succes meid, wie weet...

Ja probeer me eigen niet gek te maken, me vriendin zegt ook vorige keer heb je nesteldrang of zo haha... Ja wij zijn vanaf november al druk bezig met klussen. En zit je net gtst kijken en daar zijn ze meestal in 1 schot zwanger ik denk dan ja tuurlijk in soap kan alles werkelijkheid moet je lang klussen :D. We zullen het zien moet nog 4 dagen wachten tot ik ongesteld ben, waar ik totaal niet op hoop! wil nu wel keer heerlijk van kunnen genieten. Ik weet dat er mensen langer bezig zijn dan wij en tis echt gewoon kut om maar grof te zeggen!

Terug
Bovenaan