Hevige rugpijn 12 weken zwanger

Hallo mede ( aanstaande ) mama’s ,<br />Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en dit is mijn tweede zwangerschap.. ik heb een zoontje van 1 jaar en 3 weken<br />Ik heb sinds een week extreme rugpijn! Heb vanalles geprobeerd, hete douche, warmtekussen etc etc maar niks helpt ?Meer dames die hier last van hebben <br />Of Iemand tips? <br />

Hoi, 
Wat ontzettend naar voor je. 
Weet je of het bekkeninstabiliteit is? Is dit je 1e zwangerschap? Want als je in voorgaande zwangerschappen daar last van hebt gehad, is de kans groot dat dit terugkomt. 
Hopelijk voel je je op dit moment al iets aan de betere kant

Liefs 

Bedankt voor je reactie !
Ben wat laat met reageren, heb gewerkt maar wel voor morgen ziek gemeld aangezien t niet vol te houden is..
Dit is mijn 2e zwangerschap, bij de eerste heb ik dit niet gehad.. aan het eind wat last maar niet extreem

Ik durf niet te zeggen of het bekkeninstabiliteit is.. dacht eerst bandenpijn?
Heel lastig !

Helaas nog altijd flink last, hopelijk blijft dit niet de hele zwangerschap ?

Liefs

Heb ik ook gehad. Einde van de eerste zwangerschap wel ligt last. Na mijn eerste bevallen voor last gehad van o.a. mijn onderrug en dat kwam door mijn bekken en bekkenbodem, hiervoor bij de fysio geweest. Toen ik zwanger werd van de tweede kwamen de klachten vanaf week 9 al gelijk opzetten en redelijk erg. Alles verweekt gelijk weer wanneer je zwanger was. Ik zou even langs een bekkenfysio gaan! Wat verder ook hielp was een buik-/bekken band en paracetamol! 

Bedankt voor de tip! Dan ga ik inderdaad eens langs de bekkenfysio.
Paracetamol slik ik inderdaad al, haalt de scherpe randjes er vanaf maar het word niet “pijnloos”
Had niet verwacht dat het al zo vroeg in de zwangerschap zou komen.

Fijne avond !

Terug
Bovenaan