Hey Annette

A

Anoniem

Guest
Hey Annette,

Wat lees ik nu op de NOD lijst?
Mk gehad op 4 dec? Wat erg voor jullie.
Jeetje ik schrik hier echt van.
Wens jullie veel sterkte.

Liefs Inge

Ja, de 2e al in 5 maanden!! en paar jaar geleden ook al een vroege mk gehad. Het wil niet blijven zitten bij mij.
Ben er helemaal van in de war. Die mk van 5 maanden geleden zat nog vollop in mijn kop en dan dit weer. Deze zwschap duurde 1 dag langer dan vorige keer.
Maar hij verloopt nu heeel anders. Vorige keer 2 dagen heftig en toen klaar. maar nu op dag 5 nog steeds licht bloedverlies en pijn. woensdag kunnen we naar de gyn. Misschien dat zij   me kunnen vertellen waarom het niet blijft zitten. En dat ik nu nog steeds vloei betekent misschien dat ik gecurrateerd moet worden.
Wat een Kl#te situaties zitten we in, Inge. Hoe verwerken jullie jullie slechte nieuws? kunnen jullie beetje rust vinden bij elkaar? Ik hoop het voor jullie!! Las dat het allemaal op zich laat wachten, die onderzoeken. Lijkt me frustrerend!

dikke kus van een verdrietige Annette

Zo dat is echt vaak al 2 keer in 5 maanden. En dan toch nog dat vreselijke verlies.
Kunnen jullie wel een beetje troost bij elkaar vinden?
Hoop ook inderdaad dat de gyn kan vinden wat het is. En dat ze er misschien wat aan kunnen doen.
Wat is het menselijk lichaam toch een raar iets he.

We wachten inderdaad nog steeds. Word er niet goed van.
Mijn vriend en ik praten er niet zoveel over.
We wachten eerst de afspraak met de gyn af. Zodat we een beetje weten wat ons te wachten staat.

Heel veel sterkte
Liefs Inge

quote: bontrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2006 19:48:10'));

Zo dat is echt vaak al 2 keer in 5 maanden. En dan toch nog dat vreselijke verlies.
Kunnen jullie wel een beetje troost bij elkaar vinden?
Hoop ook inderdaad dat de gyn kan vinden wat het is. En dat ze er misschien wat aan kunnen doen.
Wat is het menselijk lichaam toch een raar iets he.

We wachten inderdaad nog steeds. Word er niet goed van.
Mijn vriend en ik praten er niet zoveel over.
We wachten eerst de afspraak met de gyn af. Zodat we een beetje weten wat ons te wachten staat.

Heel veel sterkte
Liefs Inge

Hai Inge,

Gelukkig kunnen we nu meer bij elkaar terecht dan bij de vorige mk. Hij is er nu echt voor me. Heel lief. Neemt me veel uit handen omdat ik nog zo ontzettend moe ben. Ik voel me erg onzeker. Temp blijft hoog (is met   mk slecht van 36.9 naar 36.7 gezakt, terwijl 36,4 bij mij normaal is) en voel me misselijk, moe en steken in mijn borsten. Zal wel door de hcg komen, maar stiekem hopen we op een goede afloop. Ik hou mezelf enorm voor de gek zo, en kom eigenlijk nie aan verwerking toe.

Wanneer moeten jullie naar de gyn? Probeer het gesprek wel op gang te houden met je vriend hoor. Tis voor jullie allebei een heel onzekere en vaak verdrietige weg, die je toch echt samen zal moeten bewandelen. Hij zal gevoel van falen hebben, omdat zijn lijf niet goed functioneerd. Praat erover. Las speciale momenten daarvoor in. Doen wij nu  ook. Tv uit en simpelwel beginnen te praten en te vragen naar en over hoe jullie je voelen. Voelt onwennig maar het werkt wel. Soms eindigt het in hoopvol lachen, dan weer dikke tranen, en dan weer ruzie door onbegrip. Het hoort er allemaal bij.Betekent alleen maar dat we samen aan het verwerken zijn.
Ik wens jullie sterkte en kracht, meis.
dikke kus, Annette

Hey meis,

Wou je even sterkte wensen voor morgen.
Hoop dat je bericht krijgt waar je wat aan hebt.
Wel fijn dat je nu met je man er over kan praten. Dat lucht denk ik wel een beetje op?

Wij hebben nog steeds niks gehoord va nde gyn.

Laat je me weten hoe het is gegaan??

Liefs Inge xxx

Ik duim voor je

Terug
Bovenaan