Hey ben ik weer :D

Hey allemaal,

Ben al een paar weken niet op deze site geweest, erg druk en veel spanningen thuis. Maar gaat nu allemaal weer iets beter gelukkig.
Natuurlijk iedereen die er bij is gekomen...GEFELICITEERD!!!

Ik ben 2 weken terug onverwachts naar het ziekenhuis geraakt ivm obstipatie. (nooit geweten dat je er zoveel pijn van kon hebben) Met ons kindje ging gelukkig alles goed, Maar ik moest voor de zekerheid toch een nachtje blijven. Voel me nu weer een stuk beter.

Misselijkheid wordt langzaam aan wel minder, maar heb er rugpijn voor terug gekregen. Ach je moet er wat voor over hebben he. En ik moet zeggen dat onze 10 weken echo alles goed maakte. Zagen hem/haar druk bewegen. Zwaaien en trappen. Echt geweldig.
Volgende week mogen we weer heen voor de 3 maanden echo. Spannend.....

Verder hoop ik dat iedereen (ondanks de misselijkheid) ontzettend heeft genoten van de laatste kerst zonder de kleine die onderweg is. En natuurlijk een geweldig, gelukkig en zeker een gezond 2010.

Liefs Noor

Hi Noor,
wat vervelend zeg dat je in het ziekenhuis terecht bent gekomen. Ik weet idd hoe het voelt (had er voor mijn zwangerschap altijd veel last van) nu valt het gelukkig nog mee, maar hou mijn hart vast!
Hoop dat jij ook van je laatste kerst samen hebt kunnen genieten. Wij in iedergeval wel! Heerlijk uitgeslapen en uigerust!
Iedereen goede jaarwisseling en let goed, want het kan weer glad worden en let op met het vuurwerk!! Ik blijf lekker binnen voor het raam kijken (geen risico's) liefs Jantine

Terug
Bovenaan