Hey Bientje!

A

Anoniem

Guest
Hey Bientje,

Geeft niks hoor want het gaat idd erg snel met de berichten op dit forum.
Ik zie dat er iedere veel berichten bijkomen.

Ik had je berichtje gelezen en nu ga je op naar ronde 2 he, voor mezelf weet ik niet goed welke ronde aangezien mijn lichaam nog steeds voor de gek houdt.
Ik schrijf nu wel elke dag mijn temperatuur netjes op maar zie nog niet echt een verandering. We blijven maar gewoon door "klussen" .. hihi.
Vind het nog wel steeds iedere maand spannend, het lijkt me zo geweldig als je een test doet en hij is positief..
Dus de dames die net zwanger zijn geworden mogen het "virus" rondstrooien!

Ik houd   je op de hoogte.

Liefs xje  Hummeltje

Ja, daar ben ik weer!!! Blijkt een gewoonte te worden om laat op je berichtjes te reageren! hahaha Niet expres hoor!

We zijn zaterdag en zondag weer aan het klussen geweest... in huis dan bedoel ik. De slaapkamer heeft een nieuw kleurtje gekregen, we hebben een nieuwe vloer gekocht en de kledingkast is besteld (gedeeltelijk). A.s. weekend gaat de nieuwe vloer erin en dan kunnen we volgende week aan de klus om in ons nieuwe slaapdomein een kleine hummel (!) te gaan produceren. Als het even mee zit wordt de logeerkamer dan verbouwd naar kinderkamer .

Heb je op basis van je cyclus nog niet je NOD en vruchtbaredagen uit kunnen rekenen?

xxx

Hey Bientje,

Dus jullie zijn lekker aan het klussen, dat is wel toevallig want dat zijn wij hier ook aan het doen en ook in huis... hahahaha. Wij zijn de deuren aan het schuren en schilderen dus ook erg drukjes.

Maar ik heb helaas nog niet echt mijn NOD dag kunnen uitrekenen want tja mijn cyclus is er gewoon niet... Soms baal ik hier echt gruwelijk van maar ja aan de andere kant probeer me er nu nog maar niet al te druk over te maken anders wordt het volgens mij alleen maar erger... Ik ga in iedergeval wel tarwekiemolie halen, dat schijnt te helpen.
Zal je op de hoogte houden als het een positief effect heeft ok.

Klus ze nog en tot mails.

Liefs hummeltje

Héééééééééé snel hè!
Site is echt klote vandaag. Moet me een ongeluk klikken voordat ik in een discussie kom, om van het reageren al helemaal niet te spreken. Maar ik ga een poging wagen!

Tarwekiemolie heb ik ook in huis gehaald maar ben weer even gestopt met slikken omdat ik opeens meer pilletjes aan het slikken was dan toen ik de pil nog slikte. Ik neem nu alleen nog foliumzuur in. Dat is echt nodig en de rest is beetje bijzaak. Daar kan ik altijd nog mee beginnen.

Balen dat je geen cyclus hebt! Vergeef me mijn geheugen (=zeef) maar wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

Liefs Bien

Hey,  ik ben het  voor de 2e keer aan het proberen om uberhaupt een berichtje te plaatsen want het werkt vandaag niet echt mee op dit forum..
Maar idd erg snel hoor... hihi  

Maar mijn laatste ongesteldheid was op 19 december en dat met behulp van primolut dus ja niet echt uit zichzelf dus.
Vandaar dat ik die tarwekiemolie wil gaan slikken, maar anders als mijn cyclus normaal zou zijn, dan zou ik ook alleen maar foliumzuur slikken hoor.

Maar goed we zullen zien, ik hoop dat het voor ons beiden (voor ons allemaal) een vruchtbare maand mag worden!

Tot mails

Liefs Hummeltje

Terug
Bovenaan