Hey Daan77..

A

Anoniem

Guest
Hoi Daan!
En hoe gaat het met je?
Is je ongi ook al weer weg??
Bij mij gelukkig wel,dus nu gaan we echt naar ronde 3...gezellig he..ga je mee??
Las net even over je ruzietje,maak je maar niet te druk,komt allemaal wel goed.
Is natuurlijk nu ook even de spanning,logisch toch?
Nou,klus ze ,en we houden elkaar op de hoogte!!
liefs,swinnie

hey swinnie
wilde al eerder reageren maar dat *#$ forum deed het niet. Ik kon niet inloggen.
met mij is alles oke beetje druk op mijn werk (de laatste loodjes)
maar goed ben al langzaam weer aan het klussen. helaas wordt het nu wel weer erg warm (pff) maar goed.
Hoe is het met jou dan?
volgende week springt mijn ei als het goed is dan moet er maar even wat harder geklust worden, ik bedoel vaker
he meis spreek je wel weer
groetjes Daan

Hoi Daan!

Ja,vervelend,ik kon ook al niet inloggen,had vanochtend al gebeld wat er aan de hand was,gelukkig is het nu weer goed!(hoezo verslaafd??)

Het is inderdaad erg warm om te klussen...alhoewel ik er sinds ik gestopt ben met de pil toch nog meer zin in heb...
Mijn eisprong zal dan ook wel ongeveer volgende week zijn.Maar ik hoorde net dat het voorlopig warm blijft...nou dan maar alle ramen open,zullen de buren leuk vinden..haha
Mijn nod is dan net op een van de laatste dagen van onze vakantie,we gaan 10 dagen naar Corfu.
Ik neem geen test mee..hou de spanning maar voor thuis als de duiveltjes dan niet zijn geweest.
Krijg jij volgende week vakantie?,je hebt het gezegd maar ben het even vergeten,sorry.

Nou,ik hoor wel weer wat van je
groetjes,swinnie

hey swinnie
Ik moet nog een week werken. Mijn NOD valt precies midden in onze gezamelijk vakantie. We weten nog niet waar we naar toe gaan. op de bonnefooi naar een camping ofzo.
Ik hoop dat het dit keer echt een NOD is, anders zit ik op vakantie met de duivels en in de vakantie zwanger zijn lijkt mij ook niet verkeerd
wat betreft het klussen gewoon rustig aan denk ik maar. en tja laten de buren maar mee genieten als ze zelf niets beters te doen hebben. spreek je snel weer
liefs daan

Terug
Bovenaan