Hey dames

Hoi, ik dacht laat ik me even voorstellen.

Ik ben Jen, 27 jaar, heb een zoontje van 13 maanden en ben nu 7w4d zwanger van de tweede. Heb gisteren een goede echo gehad (word extra in de gaten gehouden vanwege twee miskramen afgelopen jaar) De echoscopiste benadrukte dat de echo er echt super uitzag en dat ik me minder zorgen moet gaan maken. 5 november mag ik weer voor een echo.

Ik heb weinig klachten, vooral moe! Hebben jullie veel klachten??

Liefs

Hey Knutseljuf,
Ik ben 24 jaar (december 25) hihihi, en ben voor de tweede keer zwanger, maar wel ons eerste kindje.
Heb ik Aug. een mk gehad.
Ik ben 4.5 weken zwanger en mag op 11-12 naar de vk voor een echo. Ook ik mag iets eerder ivm die mk.
Ik ben zo benieuwd! nog een kleine 4 weekjes wachten....
Mijn kwaaltjes: Rugpijn, darmklachten en moe.
Maar heb het er allemaal voor over!
Wanneer ben jij uitgerekend?
Ik rond 28 Juni, maar dat moet op de echo nog maar blijken. Ga maar even van 28 Juni uit.
Groetjes MMdJ

Hoi mmjd,

Ik ben 7 juni uitgerekend. We spannend he, zal echt blij zijn als ik de eerste 11/12 weken door ben ;)
Nog 3 weken en dan ben ik jarig, dan gaan we het aan vrienden en familie vertellen, ben dan als het goed is bijna 11 weken! Hoop dat ik het nog even geheim kan houden, maar ben bang dat iedereen het snel gaat zien, word al zo bol!!!

Hoi hoi,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Marije en ben 28 jaar. Ik heb een dochtertje van 17 maanden. Als het goed is ben ik 14 juni uitgerekend. Mag a.s. donderdag voor een echo, ben dan iets meer dan 7 weken zwanger. Heel spannend!!! Ik ben sinds deze week enorm misselijk, hou het allemaal wel binnen (wat er in gaat tenminste, da's niet zo heel veel) en ben heel moe. Maar heb het er natuurlijk allemaal voor over! Gezellig om samen te kletsen!

Groetjes

hoi meiden.
ik ben marjan en 29 jaar.
ik heb 2 kinderen dochter van 5,5 jaar en zoontje van 3 jaar.
ik ben morgen 5 weken zwanger.29 juni uitgerekend.
ik ben werkzaam in de zorg.erg lastig om dit te stil houden,aangezien ik afgelopen weekend 3x iemand heb moet tillen omdat die gene is gevallen.
ben onwijs moe.wordt alleen misselijk als ik niks heb gegeten.maar dat kan nog wel komen!!!!!1
19 november afspraak bij de verloskundige.
over 20 min komt MvM langs.
dit is me 3de zwangerschap maar het blijft raar.
wordt gek van me darmen,soms gewoon niet naar de wc kunnen.darmen gaan hele dag te keer.
zeg tegen me man voel me net opgeblazen en het is net of je dagen niet naar de wc bent geweest,zo voelt je buik.
wens jullie een goeie zwangerschap.
gr marjan

Hoi,

Ik ben Wendy 26 jaar en mama van een prachtig meisje Merle*. Merle* is op 29 aug. 2008 geboren en helaas elf uurtjes later op 30 aug.2008 overleden. We zijn ongelofelijk trots op haar en ze krijgt als alles goed mag gaan rond 16 juni 2010 een broertje of zusje! Ik merk dat ik het nu veel spannender vind dan toen ik zwanger was van Merle* ik heb toen ik 5 weken zwanger was de eerste echo gehad en gisteren weer. Het hartje klopte en ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger! Tijd dus om me hier aan te melden. Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap en een prachtige baby toe!

Knutseljuffie ik herkende jou forumnaam van toen we zwanger waren van ons eerste kindje!

Xx Wendy mama van Merle*

Terug
Bovenaan