hey een vraagje

A

Anoniem

Guest
ben nu 3weken byna 4 weken gestopt met pil en ben m de laatste week 3x vergeten maaar heb toen wel geklust nu ben ik dikker aan het worden pas byna niet   meer in me broeken    ben misselijk   en heel erg moe heb net een test gedaan het vakje werd licht roze maar geen streepje ??????kan ik zwanger zijn?of waar komt dit allemaal vandaan   groetjes wendy

Hai Wendy,

Spannend he, proberen een kindje maken?! Natuurlijk kan het in ronde 1 raak zijn, maar denk eigenlijk dat je lichaam nog aan het ontpillen is en je vocht- en hormoon  huishouding nog een beetje van de leg zijn. In je eerste weken van een zwangerschap is het namelijk niet zo dat je al groeit. Ik zit nu in ronde 7 en vraag me iedere maand weer af, of de symptomen die ik voel echt zijn, of gewoon daar omdat ik zo graag  wil. Welkom bij de club, meis en natuurlijk hoop ik dat je heel erg zwanger bent, maar gun jezelf, je lichaam en alles wat er bij komt kijken de tijd. Helaas duurt het altijd langer dan we met elkaar hopen!
Succes en zal voor je duimen!
xxx Annet

ja ik weet het niet maar kan byna geen broeken meer aan omda zo dik aan worde ben

Terug
Bovenaan