hey Jose21

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
Zo lekker aan het barbique[of hoe je het ook schrijft]
Het was er lekker weer voor,het lijkt wel zomer.smaakte de spareribs op ''de daar gaan we weer''  barbique.
Wat een lekker meisje heb je zeg en een leuk mannetje natuurlijk!Ze zien er goed uit hoor!
Je kan wel het verschil zien tussen Yara en Isabella het is maar 3 maanden maar toch zoeen een verschil met de grootes.Isabella draagt nu ook al maat 68,74 dat had Yara toch ook toen ze 6 maanden was?We moeten snel even weer een keertje wat afspreken om een bakkie te gaan doen met de meiden er weer bij.Dan gaan we een  paar fotootjes maken hoor!
Ze kreeg vandaag brocellichotel uit potje nou stinken joh toen ik de deksel ervanaf deed,echt verschrikkelijk,maar lekker dat ze het vond ze werd gewoon helemaal driftig toen ik niet snel genoeg met de lepel bij haar in de buurtkwam echt lachen joh!Ze heeft het gewoon helemaal opgegeten wat ik voor haar had warm gemaakt.een halve pot.Hoeveel mag ik nou geven aan haar weet jij dat?krijg Yara nu nog flessenvoeding of hoeft dat al niet meer.en gaf jij weleens die rijste pap die van nutrix?Hoe maak je dat?Oh oh er komen weer een hoop vragen van mij kant naar jou,hihi.
Gisteren moest ik wel effe lachen hoor sta ik met raf en caro en mandy zeg ik van o ik heb weer schele hoofdpijn.Raf zo van o ik ook.Ik zeg dat ik dat altijd heb als ik loops ben hoor je hun zo ben jij het nu ook al ik ook en ik ook en ik ook.toch waren we wel lief toch gisteren,antoine zegt altijd dat ie me dan niet uit kan staan met me gezeur dan enz!Ga je ook woensdag naar de a.h bijeenkomst.Ger en ik gaan er samen heen,Jij moet zeker eerst nog werken?en als je daarna dan nog daar heen moet heb je denk ik weinig zin.nou meid ik ga even voetbal vrouwen kijken.Ik zie je misschien een woensdagavond x   van   isabella voor jullie groetjes wen

goeiemorgen! zijn jullie hier net zo uitgeslapen als wij?!
haha.. wij zijn net pas wakker! het gaat echt weer de goede kant op, yara zit nu even zelf te spelen in de box dus heb precies even de tijd om terug te tikken. de BBQ was erg geslaagd! echt onwijs gezellig en de meiden (yara en lotte) hebben zich perfect gedragen, lekker geslapen in hun campingbedjes, en hun eerste sate geproefd!

vond het wel ff leuk dat dave toch met dr naar binnen kwam zaterdag.. wilde dr even even showen :) maar we moeten echt snel een keertje afspreken.. ik krijg volgende week een buggydrager op mn fiets dus dan ga ik eens kijken of het te doen is om langs te fietsen bij jullie.

maare.. even een paar antwoorden ;)
yara droeg idd ook maatje 68/74 toen ze 6 maanden was.. nu zitten we op 80/86 en heel soms hebben we nog maatje 74 aan.. maar dan word een lange broek wel ineens een 3/4 broek :D
wat gaaf dat isabella dr groente zo lekker vind, yara vond/vind het ook heerlijk!   ik maakte het hele potje al snel klaar.. er staat geen hoeveelheid op en ik had echt sterk het idee dat yara dit ook nodig had.. anders moet je even proberen wanneer ze genoeg heeft.. gewoon een klein beetje erbij doen.. of een danoontje start er achter ofzo..het gewoon een beetje gepuzzeld toen. nu eet ze een heel 8 maanden potje op en dan daarna nog een danoontje..zaterdag hebben we pannekoeken gegeten.. toen heeft ze heerlijk mee zitten eten! yara dr eigen pannekoek :)
ze krijgt nu nog 's morgens een fles met bambix-pap..(235cc) en tussen de middag bij dr boterham een flesje van 100cc.. meer melk krijgt ze niet meer.. ze zit nu echt op 3x eten..hoeveel woog isabella dinsdag? jij moest toch ook naar het CB.. ik moest ook en yara was nu wat afgevallen.. ze weegt 10,9 kilo en was 76 cm.. flink.. maar eindelijk onder de bovenste lijntjes.. hihi net aan hoor!

yara zit nu gezellig op schoot, dus als er wat tikfouten in staan.... haha dan zit ze mee te tikken..
ik ga woensdag wel.. ga na mn werk maar bij mn moeder eten.. en daarna naar de fleuresto.. ben namelijk wel erg benieuwd wat er allemaal bekend gemaakt gaat worden.. zie dan yara de hele dag wel niet...maar is even niet anders.. haha yara zit gelijk te knuffelen en kusjes te geven.. z
ze heeft nu dr eigen 'toetsenbord'              de internetbankieren ding.. haha
ga je vandaag nog wat leuks doen met koninginnendag? wij gaan strakkies lekker de stad in.. tword/is mooi weer..

maare.. heb zaterdag niks aan jullie gemerkt! haha dus ik was eindelijk een keer de enige die niet ongesteld was! maare.. ik ben ook altijd onredelijk tegen dave als het zo ver is hoor..

nou.. yara wil nog een stukje schrijven voor isabella
                              ufm         gfkjndyijrhnvawe,ggfgfvbk;gfblk
  haha begrijpt ze vast wel ;)
wij gaan even aankleden en boodschapjes doen! zie je woensdag!!

xxx van yara   en mij voor jullie allemaal!

hey Joseetje!

Hoe gaat ie bij jullie?Ik weet niet of je dit nog leest voordat je o vakantie gaat?maar bij deze wil ik je een hele fijne vakantie toe  wensen en dat jullie hopelijk mooi weer krijgen daar.geniet er lekker van je kan het wel effe gebruiken.Hier nog een maar ja wegens geld gebrek  kunnen we niet .We  willen een nieuwe computer en nieuwe koelkast gaan kopen van het vakantiegeld van antoine en dan  hebben we niet veel meer over voor een reisje..misschien in de herfst een weekendje weg ofz.we zitten ook met alle beestjes hier,wie wilt er op de hond letten en wie houd de duifjes bij?De hond is denk ik niet zoeen probleem ,maar de duiven wel.Ik vind het wel jammer dat ik helemaal geen vakantiegeld heb opgebouwd zo in een jaar tijd,maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ik met 4 maaanden zwangerschap een baan vond en niet tot na me zwangerschap thuis had moeten zitten,zou gestoord worden denk ik.

Ik wil je iets vragen over wat je zaterdag zei in de koelcel,maar ik durf het hier niet omdat ik bang ben dat er een mee leest ofz en daar zit je ook niet op te wachtten natuurlijk!Anders moet je een keer je e-mail adres geven kan ik wat persoonlijker dingen met je delen,hihi...bedoel er niks raars mee hoor!hihi.

Lekker hoor dat Yara al zo mee eet,gaat snel allemaal he,maar wel weer onwijs leuk dat het al echt zoeen klein meisje begint te worden en geen baby meer is  en  zelfs al kan staan,echt geweldig.Weet je waar ik zo benieuwd naar ben straks,hoe ze gaat praten,wat voor stemmetje ze heeft.En vooral als ze een zinnetje kan gaan zeggen,maar dan wel zo krom als wat,lijkt me echt geweldig!Ik ga straks naar de a.h om even te bestellen en oja ik moest van isabella zeggen dat ze het erg leuk vond wat Yara had geschreven.ik heb geen flauw idee waar het over ging.Isabella gaat sinds gisteren liever op haar buik slapen met grote angst van pa en ma,maar gelukkig heb ik gezien dat  als ze met haar gezichtje in de matras gaat   ze gewoon in haar slaap der hoofdje optild en weer schuin neer legt.Bij het begin toen ze het deed schrok ik toen ik haar kamer in kwam lopen,dacht echt van jezus ze is dood....en trok er zo der bed uit ze schrok der eigen dood van mij en begon toch een partij te huilen[ik ook hoor]nou ik ga effe wat in huis doen,kan ik vanmiddag lekker gaan winkelen met me zusje,ze was helemaal blij dat ze weer eens met me weg kon.normaal moet ik werken naruurlijk.nou meid ik zie wel weer wanneer je er weer bent x wen en isa

Terug
Bovenaan