hey lievertjes!!!!

A

Anoniem

Guest
nadat ik het vruchtje bent verloren, ben ik heel anders gaan denken,...ik heb 3 gezonde kinderen op de wereld gebracht en was er nooit vanuit gegaan vanaf het begin dat het zou kunnen afkomen!!!Nu had ik dit wel,...en ook al was het dan nog heel klein,..owwwwwww wat een vreselijke pijn heb ik gehad!Het doet je echt wat!Ik was ook al heel vroeg om het de kids te vertellen,....Aan de ene kant veel te vroeg, aan de andere kant een hel grote steun voor mij geweest!Ik had hun verteld dat het vlindertje in mijn buik nu een ster is geworden, en zo begrepen ze erop uit, dat mamma niet meer zwanger is!
Als ze verdrietig zagen, wisten ze waarom mamma moest huilen en lieten ze me ff mnet rust!

natuurlijk gaan we er met volle moed weer tegen aan!!!!maar nu wel op een hele andere manier dan hiervoor.....
Ik blijf jullie verhalen lezen en ook reageren natuurlijk, want jullie zijn stuk voor stuk,...allemaal schatten!!Maar ikzelf zal wat minder op het forum schrijven!
Ik was ook flink aan het uitrekenen wanneer en moest persee om de dag geklust worden!....4 dagen van te voren van een cyclus van 28 testen....enzenz....dat doe ik nu niet meer.
Pas als ik een volle maand geen cyclus heb gehad ga ik pas testen,...Tenminste als het me gaat lukke:):)
Voor de rest hoop ik dat er snel weer eentje van jullie zwanger is!.....Tot gauw....
Dikke kus angel5mei( Nance)

Hoi Nance,

Het is volgens mij altijd rot als het misgaat, hoelang of kort je ook zwanger bent. Fijn dat het nu toch langzaam een plekje krijgt en jullie weer door kunnen naar de volgende ronde.

Ik hoop dat je snel zwanger bent! En voldouden he niet te vroeg testen ;-)

Groetjes

hi
sterkte met alles.
wel fijn dat je het toch nog wel ziet zitten om er voor te blijven gaan..

succes ermee, en hopen dat het snel weer raak is!

Meid, ik lees dat het fout is gegaan. Ik had het al een beetje verwacht. Je verhaal leek zo op dat van mij. Wat kun je dan verdrietig zijn hè? Al was het nog maar zo kort, toch is je verdriet groot. Je toekomst wordt weer anders en de pijn van de miskraam moet je ook verwerken. Ik heb ook veel pijn gehad en wat heb ik (weken na die tijd ook) gehuild. Laat de tranen maar stromen hoor. Het is toch je kleintje wat je verloor. Het is je kindje. Koester het maar en heb het lief. Neem de tijd om te rouwen. Het komt echt allemaal weer goed.
Ja en dan wordt zwanger worden toch anders. Je staat er veel minder onbevangen in. Het kan ook fout gaan. Het is een wonder als het allemaal goed gaat. maar verlies het vertrouwen in je lichaam niet want je hebt al gezonde kindjes. De kans is heel groot dat het de volgende keer wel goed gaat.

Dikke knuffel

Hai lieverd,

Wat ben je toch een kanjer!! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en ondanks je verdriet hoop ik dat je toch niet lang hoeft te wachten op een mooie, nieuwe en gezonde zwangerschap! Wat ontzettend ontroerend hoe jullie het jullie kindjes hebben verteld, echt kippenvel!

Ik denk dat het goed voor je is om voor jezelf wat afstand te nemen, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan en wie weet is dat dan wel dé ronde dat het gaat lukken.....You never know!

Sterkte! Liefs en een dikke knuff Lynn.

Sterkte, goed dat je er positief in kan staan en ben erg benieuwd of je het vol kan houden. Wel lief van je kinderen hoor, dat is je grootste troost!

Wenser

Terug
Bovenaan