Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hey meiden mischien niet op zijn plaats hier maar toch
ik ben nu vanaf maart gestopt met de pil!! ben in die tijd een keer ongi geweest! nu ben ik al meer dan 4maand niet ongesteld geweest en nee ik ben niet zwanger!! kent iemand dit?? kus
Ik denk dat een redelijk aantal meiden het hier zal herkennen.
Het kan zijn dat je lichaam nog moet 'ontpillen'. Het kan ook zo zijn dat er een andere, medische oorzaak voor is.
Ik zou zeggen kijk het nog even aan, en breng anders een bezoekje aan je huisarts.
Ik heb het zelf ook gehad. Na stoppen met de pil een paar x ongesteld geweest en toen zomaar ineens niet meer. Bij mij heeft dit uiteindelijk iets meer als een half jr. geduurd. Ik ben wel bij de huisarts geweest toen en hij heeft de keuze aan mij gelaten of wachten tot je zelf binnen een jr. weer ongesteld wordt of met medicijnen de menstruatie opwekken, ik heb voor het eerste gekozen omdat ik op mijn eigen lichaam wilde kunnen vertrouwen. Het komt dus vaker voor maar voor je gerusstelling kun je wellicht het beste even langs je huisarts gaan om dit te bespreken.