Hey meiden wie heeft dit ook gehad of heeft het nog

Ik ben zwanger van de tweede en toen ik van mijn eerste beviel kreeg ik aambeien. Na de bevalling dus gewoon door het persen. Nu ben ik 12 weken zwanger en nu heb ik het weer echt vervelend had het bij mijn zoontje alleen toen ik net bevallen was en het bleef toen wel een maand of twee zitten. Ik baal echt.Wie heeft het ook gehad? Ben nu zo bang dat het zometeen maar blijft zitten ik krijg er nu wel een zalfje voor maar ja als ik weer ga bevallen heb ik het weer terug en poepen doet zoveel AUW

liefs

jeanine
 
Hoi,
Vraag aan je verloskundige of ze het recept Curanol wil bestellen voor je, dat kan niet overal maar ze kunnen het via een apotheek in hilversum bestellen (misschien ook bij een apotheek bij jou in de buurt).
Dit is een kuur bestaande uit pillen, zalf en eventueel zetpillen.
Curanol wordt in Apotheek van den Bergh bereid. De samenstelling is deels homeopatisch, deels plantaardig. Het is alleen op recept verkrijgbaar (arts of verloskundige)
Curanol kan met een gerust hart gebruikt worden tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Verdere informatie kun je ook vinden bij www.curanol.nl
Dit helpt je geweldig van je aambeien en/of spataderen af.
Je moet het wel zelf betalen, een kuur kost E 22,30   (een kuur hoef je niet af te maken, je kan stoppen als de klachten weg zijn)
Je verloskundige kan informatie krijgen bij: Apotheek van den Bergh, tel.0356214174.
Ik wens je succes, en het helpt echt!!!
groetjes,
Dees
 
Terug
Bovenaan