hey meiden wou ff laten weten hoe het hier nu gaat...

ben gister avond weer na het ziekenhuis geweest omdat ik onder de douch weg kwam en me  net had afgedroogd  en het toen net leek of er tot 2x aan toe een waterbalon tussen me benen knapten! ik schrok me dood en me man ook wand dan was het even rustig en dan kwam er weer een soort van golf zeg maar heb maatverband voor gedaan en ik kreeg ook meteen weer harde buiken die echt pijnlijk waren dus ziekenhuis gebeld en we moesten meteen komen zo gezegt zo gedaan in het ziekenhuis nam de vk (zelfde als de vorige keer) mij zo maar ineens wel serieus! maar omdat wij er zelf op stonden kwam er een gyn mij onderzoeken en ik had het maatverband die vol zat mee genomen in een zakje zodat ze het konden zien en een nieuwe voor wand het ''drupte'' zeg maar nog steeds nou na onderzoek bleek het wel vruchtwater te zijn en er een scheurtje in de vliezen te zitten die weer dicht was gegaan anders had het door moeten lopen en dan waren ze gebroken geweest! maar het kindje heeft nog redelijk vruchtwater wat net nog is toegestaan dus we hebben echt heel heel heel erg veel geluk dat het nu op dit moment niet heeft door gezet! en op echo was ook al te zien dan het kindje al helemaal met het hoofdje tussen de bekkens licht wat ook weer heel vroeg is! ze willen me nog geen weeen remmers geven maar dat pas echt op het laatste moment zodat ze het dan nog kunnen tijd rekken. pfff wat een stress weer en dan zeggen ze ook nog je moet zo rustig mogelijk blijfen pfff hoe dan?!
nou ik ga weer ff rustig op de bank zitten wand me man is nu bij huis ivm een spier die gescheurt is in zijn pols en hij is straten maker dus kan nu niks (ook niet ivm met het weer ma goed)  maarja hij zit op het speelkleed met de kids ze bezig te houden dus heb ik weer ff rust:D

veel liefs sam

Och meid toch het zit jullie ook niet meej, wat een toestand weer allemaal kan me erg goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent erdoor.
Laat je maar lekker verwennen en denk goed om jezelf meer kan je niet doen.

Ik hoop dat je nog wat kan genieten van je zwangerschap.

Liefs, Bianca

Hoi,

Dat is even schrikken zeg!
Ik hoop voor je dat vanaf nu wel alles goed zal gaan.

Heel   veel suces en neem zoveel mogelijk je rust. Laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Kim

Amai, wat een verhaal alweer! Gelukkig dat het voorlopig toch nog even goed afloopt! En dat die vk je nu plots wél serieus nam... Tja, verder is er inderdaad weinig aan te doen zeker? Lekker blijven liggen en genieten van de laatste tijd die je nog rest he...
Ik duim met je mee dat uk zo lang mogelijk blijft zitten!

lieve Sam,
jeetje meis wat een verhaal weer zeg! gelukkig maar dat die vk nu wel je verhaal geloofde!
' Fijn' dat er maar een scheurtje in je vliezen zat en dat ze niet helemaal gebroken zijn. Uk moet gewoon nog lekker bij jou in je buik blijven zitten om te groeien!
Wel heel heel heel erg schrikken. Ze houden je nu vast beter in de gaten. Trek je het nog een beetje allemaal?? En dan rustig aan doen inderdaad, probeer je maar eens niet druk te maken als het zo gaat...
Sterkte meis en schrijf maar lekker van je af als dat helpt,

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 26w

Terug
Bovenaan