hey meiden,

A

Anoniem

Guest
wilde dat ik wat nieuws te vertellen had maar niet dus!! ben nu ruim 16 weken niet ongesteld geworden!! ik zie meiden die ong tegelijk met mij zijn begonnnen,
ronde voor ronde verder gaan of zelfs zwanger worden (helemaal toppie)!!
zit nu nog steeds in ronde 2 ( ben nu een halfjaar van de pil af)

en ik vraag me vaak af zal ik vandaag ongi worden? ( meeste mensen hebben een hekel aan de rode duivels maar ik w8 er met smart op!! heb je tenminste bewijs dat je wel een eisprong hebt!! maar ja ik heb dus niks bijzonders te vertellen en mischien ben ik daarom niet helemaal op de plaats hier!   maar ja kus kus

hoi Coortje

Ik heb normaal gesproken ook cyclussen van bijna 8 maanden (ben nu zwanger) en weet hoe ellendig je je voelt. Ik was ook altijd blij als het weer eens ongi tijd was vooral die onzekerheid of je nu wel zwanger kunt worden vond ik moordend.

Onze eerste kindje was stom toeval, na 2 jaar geen eigen ongi te hebben gehad (wel 1x in het half jaar opgewekt met medicijnen) bleek ik toch zwanger te zijn. Toen we voor ons 2de kindje wouden gaan zijn we eerst langs de gyn geweest en die wou eerst een half jaar afwachten om te kijken of ik echt geen ei sprong van mezelf had en anders zou ik aan de hormonen mogen/moeten. Gelukkig bleek dit voor ons niet nodig.

Maar ben je al bij de gyn geweest met dit probleem? Want als bekend is dat je zo weinig ovuleert dan helpen ze je een stuk sneller en vaak is het dan met alleen tabletjes een ei sprong op te wekken (zo ging het bij mijn moeder tenminste) en heb je in elk geval meer kans op een zwangerschap.

Heel veel succes en hopelijk veranderd je situatie snel

Ps: met stom toeval bedoel ik dus puur geluk omdat we het nooit verwacht hadden   en zelfs niet op durfden te hopen voordat dat verkeerd word opgevat.

he coortje en ook chislaine natuurlijk,
coor ik moet er de hele tijd aan denken dat ik het zo rot voor je vind dat dit gebeuren moet echt super irritant lijkt me nog tien keer erger dan altijd op dat wachtbankje want uiteindelijk weet je binnen twee weken dan wel waar je aan toe bent!!
verder chislaine wat fantastisch nu zwanger van de tweede spruit!!!
kan me voorstellen dat dit een zeer aangename verassing is
heel veel succes he meiden coor met zwanger worden of misschien al zijn en chislaine met haar zwangerschap
dikke pakkerd van tamaar

hoi coortje

een vriendin van mij die had het zelfde als jij en heeft oen een afspraak gemaakt met de gyn. en zei bleek geen ei sprong te hebben toen is ze met hormonen begonnen en nu inmiddels 18 weken zwanger!!!
als ik jou was zou ik voor de zekerheid gewoon gaan kan nooit geen kwaad

groetjes

hoi hoi

ik ben nu ook 1 half jaar met de pil gestopt en ben waarschijnlijk vorige week ook pas voor de 2de keer ongie geworden iik weet hoe je je voelt ik voel me ook echt klote en hoop dat de menstruatie wat vlotter gaan komen, dit is echt klote, ben jij ook beging april gestopt, ik vandaag precies 6 maanden. het is wat, nooit gedacht dat het toch nog zolang ging duren,
fijn dat we allebei in het zelfde schuitje zitten kunnen we eroverbabbelen.

liefs kim

hey hey ik ben in maart gestopt met de pil! toen kreeg ik nog een pil ongie, toen een week later werd ik weer ongi! dat was oud bloed zeg maar! toen duurde het 53 dagen voordat ik maar 3 daagjes heel licht ongi werd! nu duurt het al weer meer als 4 maand dus flink balen!! kus

Terug
Bovenaan