hey meiden

A

Anoniem

Guest
ik ben nu een kleine 2 weken met de pil(marvelon )gestopt.is dus nog maar heel erg kort. heeft een van jullie ervaringen met deze pil? evt bijwerkingen na het stoppen?
ik hoop net als jullie snel in verwachting te kunnen zijn. ik kom zeker vaker langs om samen met jullie ervaringen uit te kunnen delen. liefs en allemaal veel succes , irem

hee leuk dat je er bent. Ik heb zelf geen last gehad van bijverschijnselen toen ik met de pil ben gestopt dat kan voor iedereen natuurlijk anders zijn.

Vroeger, voor de pil, had ik onzettend veel buikpijn en hevig bloedverlies, dat is gelukkig niet meer teruggekeerd.

Ik had direct weer een regelmatige cyclus van rond de 24/25 dagen

groetjes
talke

heel veel succes met zwanger worden.
talke

hey talke, leuk dat je zo snel reageert! nou ben benieuwd hoor, ik laat het allemaal maar over me heen komen. liefs irem

ja laat maar lekker over je heen komen. Het is natuurlijk ook een hele leuke tijd. Een beetje dagdromen, van hoe zou het toch zijn. Ik vond het wel fijn dat ik niet meer elke dag aan de pil hoefde te denken. Dat is trouwens heel gek wat ik denk echt wel aan mijn foliumzuur maar de pil vergat ik bij tijd en wijlen

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan