Hey meiden,

Hoi meiden,

Ik ben hier al een paar weken niet meer geweest, had het ff te druk met andere dingen. Ben nogal geschrokken van de omgangsvormen hier. Dit is altijd een hele leuke site geweest. Eerst begn het gezeur op het "zwanger worden"forum en nu hier. Ik vind het heel jammer, dat zg volwassen vrouwen hier zo met elkaar omgaan. Ik blijf de berichten wel nog gewoon volgen hier, maar je durft haast niet meer te vragen aan de mede zwangeren. Althans, ik zou bang zijn om weer een denigrerende opmerking naar mn hoofd gelingerd te krijgen. Zelf heb ik dit al meegemaakt op het "zwanger worden"forum toen het nivo daar al daalde tot een nulpunt.
Liefs Tanja
 
Tanja, op het zwanger worden forum zat een anoniem (een grappenmaker waarvan niemand de grappen kon waarderen) die stelselmatig iedereen afkatte. Hier zitten volgens mij een heleboel anoniemen die een paar mensen het leven zuur maken. Dat is inderdaad om te huilen en veel erger dan wat er laatst op het zwanger worden forum gebeurde!
 
Nee dat is niet na te gaan. Dat is algemeen bekend. IP Adressen mogen niet vrij gegeven worden, dat is wettelijk bepaald en dan nog...wat zou je dan willen...met z'n allen zo iemand gaan opzoeken ofzo???
 
Hèhè, maar als je weet waar het vandaan komt dan is het toch niet meer anoniem? Dat bedoelt ze volgens mij. En als het niet meer anoniem is dan denk ik ook dat het snel afgelopen is. Op het vivaforum gebeuren deze dingen niet, het vivaforum is namelijk niet anoniem, daar word je verwijderd als er iemand over je klaagt!
 
Jawel hoor, je IP adres wordt altijd verzonden tenzij je dat blokkeert. Op het internet is niemand zo anoniem als hij wel mag denken... En de redactie zou daar de juiste software voor moeten hebben, natuurlijk, wat ik betwijfel want idd, wat wil je dan doen als je het weet.
 
Hallo LEZEN graag. Ik zeg niet dat IP adressen niet worden verzonden...ik zeg dat IP adressen niet vrijgegeven mogen worden. Dus...stel dat de redaktie naar een provider gaat met het verzoek om het adres te geven wat bij een of ander IP adres hoort, dan is dat dus verboden! Maar goed...genoeg geneuzeld...nu weer lekker zwanger zijn!
 
Terug
Bovenaan