hey meiden

hallo,

Alles goed met jullie ?
Tijdje niet op forum geweest, zijn 2 weken geleden verhuisd, pfffff valt echt niet mee. Had het makkelijker ingeschat.
Zit nog steeds met onuitgepakte dozen maar heb ze nu tot na de bevalling naar de kelder verbannen, even uit t zicht.
Maar de baby kamer is zo goed als klaar, slaap-en woonkamer ook en de rest komt wel.

Voelde me al niet   helemaal geweldig, erg veel last van rug niet slapen, wisselende stemmingen ,heel emotioneel harde buiken etc etc.,

Baby lag in goede positie, nu weer in stuit.
Ben zo'n beetje 22 kg aangekomen, en heb er genoeg van.
Nog 8 weken te gaan vanaf vandaag

Maar goed weet dat t erbij hoort en gaan gewoon weer even vrolijk verder

Hilal en 4-kidz , bedankt voor jullie reacties op de namen, ben er nog steeds niet helemaal uit. Excuses voor de late reactie.

Geboortekaartjes moet ik ook nog regelen.

Eigenlijk nog veel doen maar zit totaal door mijn energie. Als ik onder de douche sta wordt ik al moe

Gister naar de kapper geweest, heb daar 3 uur gerelaxed, knippen , kleuren , hoofdmassage, dat was wel erg   fijn.

dikke knuffel en liefs van poppie

hee poppie

Verhuizen in je zangerschap is echt geen pretje he?!!!
ik heb het ook 2 jaar geleden gedaan maar uiteindelijk hebben me schoonzussen
me veel geholpen omdat ik echt de energie er niet voor had,
maar dat komt ook omdat ik bloedarmoede heb.

vervelend zeg dat die weer is omgedraaid,
die van mij ligt ook nog steeds in een stuit.
heb al 3 kinderen maar hoop dat die nog omdraaid alhoewel ik weet dat
het nog met gemak kan denk ik wel er af en toe aan.
het staat voor mij wel vast dat als die niet draaid dat ik kies voor KS.

wij zijn er ook nog niet uit over de naam.
we hebben nu besloten als die eruit is en dan bekijken we hem en dan pas krijgt die en naam. hiihihihih

en geboortekaartjes heb ik ook nog niet geregeld, weet niet wat het is heb geen energie, tijd?!
slapen gaat best goed maar de kids staan elke dag al om 06.00 uur aan me bed.
dan naar school brengen en de andere naar de voorschool 4 halve dagen maar door dat ben ik alleen aan het halen en brengen.
dan nog me paard en dan eten maken en dan ben ik uitgevloerd.!!!

nou ben nu 30 weken en vind het super snel gaan.

groetjes sabina   (4 kidz)

Haai poppie,

nou je hebt het iig maar weer gehad!
Wij moeten de 1e nog! En ben dan al weer een stuk verder in zwangerschap.
Heb er wel veel zin in maar zie er toch wel tegen op ook.

Gelukkig ben je over en kan je toch alvast redelijk ontspannen!\

Greetz G.

poppie, graag gedaan hoor meid. we zien de naam wel over een paar weken verschijnen  

De schilderijtjes en plankjes hangen al in de babykamer, er hoeven alleen nog wat speelgoed netjes opgehangen te worden en de speeltjes uitgepakt te worden, daarna is het helemaal klaar : EINDELIJK!

Slapen gaat wel steeds moeilijker c.q. slechter. Soms ben ik zo uitgeput dat ik te pas en te onpas gewoon in slaap val. Dan slaap ik wel het lekkerst..gek genoeg...dus ik laat het gewoon gebeuren.

Mijn verlof gaat vanaf deze week in, nog maar 6 weken te gaan :HOERA!

succes ieders met de laatste loodjes.

hilal
34w

Hoi
Ik ben er ook helemaal klaar mee, een dreinende dreumes een "zieke"man en ik maar rennen met een lijf wat eigenlijk echt niet meer wil. Helaas is onze babykamer nog lang niet klaar, nog niet eens begonnen met behangen nog geen gordijntes etc. Onder het mom, hij slaapt de eerste tijd toch bij ons en ik ben nu zo ziek..........en ik mijn nesteldrang maar in toom houden, bah (morgen ziet het er vast allemaal zonniger uit, moest ook even mijn gal kwijt)

Hee Anouck1980

Wat heeft jouw man? De mijn heeft het al een week koud en warm en alles doet pijn (hebben wij geen last van he, dat alles pijn doet....).
Hij ligt op bed of op de bank (iedereen moet stil zijn.... tja, met 4 kids is dat lastig.....)

Oftewel:
Ik herken je verhaal!!!!!!!
Even klagen en mopperen mag hier hoor.
Heb jij ook dat vooral als hij 'aan de beterende hand is' hij nog 'lastiger'   wordt...?

Succes ermee he!!!!!

Liefs Manda 30.6

Terug
Bovenaan