Hey meiden!

Ik zag het niet aankomen; Sam op een forum! Maar hartstikke leuk om samen berichtjes te schrijven en achter te laten. Hoi. Zelf ben ik nu 16 weken zwanger, heel spannend en voor het eerst. Ben 30 jaar. Gelukkig geen misselijkheid gehad of iets dergelijks, maar ik pas al geen enkele broek meer ;-) Nu kan ik er nog om lachen maar over een maand of drie vast niet meer... Ik maak me vooral zorgen om de combinatie werk-mama zijn. Heb jij ook zo'n drukke baan? Tips over hoe je je minder schuldig/verantwoordelijk voelt naar je werk toe?

Liefs, Sam

hey Sam welkom! Had ik ook niet gedacht en ben nu volop forummer haha.
Ik ben 33 en werk fulltime met een best drukke baan maar ik ga wel een dag ouderschapsverlof opnemen, voorlopig voor een jaar. Ik voel me gelukkig niet schuldig naar mn werk maar dat was een paar jaar geleden wel anders geweest hoor! Om dat in één of een aantal tips te vatten is wat lastig maar volgens mij was het uiteindelijk andere dingen belangrijker gaan vinden en goed mn grenzen bewaken. Het was bij mij ook accepteren dat je niet alles supergoed hoeft te doen dus in het algemeen wat relaxter met dingen omgaan. En dat geldt ook voor privé! Maar ja, dat is wel een bepaald proces geweest.. dat heeft eigenlijk ook tot mijn zwangerschap geleid, daarvoor was ik er niet mee bezig.
Groetjes Ingrid

he sam!!

welkom op t forum!
ik vond het eerst maar vreemd, ik op n forum maar ik moet toegeven dat het wel heel leuk is en dat ik toch echt n paar x per week even moet kijken!

ik ben 26 en zwanger van de eerste! ben nu net 17 weken.

geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan