hey pas....

A

Anoniem

Guest
hoe gaat het met je? dat is lang geleden zeg!
groetjes piewie.

He Nathalie

Ja, dat is lang geleden. Ik lees eigenlijk altijd wel mee hoor, maar het gaat allemaal zo snel.......ik kan het niet bijhouden, dus reageer ik weinig, maar vindt het wel leuk om te lezen. Zal weer eens wat vaker reageren!

Het gaat hier goed hoor. Ben wel nog steeds in de medische molen. Vervelend.
Ik blijk een streptokokken bacterie bij mij te dragen, waardoor ik nog steeds heel veel gewrichtsontstekingen heb. Ik moet straks weer terug voor bloeduitslagen en wordt ws doorgestuurd naar de reumatoloog. Dit is wel een gedoe zeg maar. Er zijn zelfs hartfilmpjes gemaakt e.d. omdat het op de hartkamers kan slaan.
Dus mijn zwangerschap/bevalling blijkt nog steeds een heel groot staartje te hebben.
ja, ik wilde perse een derde kindje...haha...ze zorgen er nu wel voor dat ik niet meer aan een vierde denk. Met 7 1/2 maand nog steeds gedoe....dan hoef je niet zo nodig meer. Maar dat was gelukkig ook niet de bedoeling hoor. 3 van deze geweldige jongens is echt mooi zo.

Chris gaat geweldig. Hij groeit zo hard..ik ben vreselijk verliefd nog steeds, maar af en toe zou ik wensen dat het eerste jaar, gewoon twee jaar zou duren.
Het komt ook omdat hij natuurlijk onze laatste is. Je wilt extra lang genieten van hem.
Sam en Mick vinden het nog steeds geweldig dat kleine broertje.
Als hij huilt, doet hij gelukkig bijna nooit, dan wordt Sam helemaal onzeker. Ik moet hem dan oppakken van hem en troosten. Haha, lief hoor.

Ik neem Chris zo even mee naar de huisarts. Hij heeft al 1 1/2 week twee looporen en blijft van die hoestbuien hebben. geen koorts gelukkig, maar die oren wil ik toch even bekijken. Dus dat wordt vervolgd.....

Hoe is het met Mila?
Chris die rolt nu lekker rond, vind de box niet zo leuk meer.
Ik denk dat hij er te weinig ruimte heeft om te bewegen.
Eigenlijk vind hij het in zitstand het lekkerst, maar ja...zitten kan hij echt nog niet!

HIj begint nu wel te ddaaadaaa,ppaaappaaa,maaammaa klanken te praten
De jongens zeggen nu ook, hij zegt papa en mama...haha...nou het lijkt er op, maar het is nog echt niet iets zeggen, maar voor hun wel, dus dat is leuk.

Zijn voedingen...zitten nog steeds op 4. Ik krijg hem nog niet echt aan een boterham. HIj stikt er voortdurend in, dus dat blijft pap.
Ook sap, thee, water e.d. wil hij niet. Dus ja, dan gewoon maar zijn fles, want dat vocht is toch wel belangrijk...

Volgende week gaan we voor het eerst een weekje met de caravan weg met Chris en de jongens. Gewoon naar Callentsoog, dat is hier redelijk in de buurt.
MIjn man gaat overdag gewoon werken en ben ik met de mannen alleen.
Ben zeer benieuwd hoe hij het doet, want hij is wel een jongetje van de regelmaat.

Zo, een heel verhaal...haha...als ik er dan ben, dan vertel ik ook wel wat..
enne...nu zo'n heel verhaal over Mila he!

groetjes Pascal

Hoi Pascal.

(Sorry dat ik eventjes inspring)
Leuk om weer eens wat van je te horen ik ken je nog van septembermama's  en ben blij dat het goed met jullie gaat.Succes met Chris z'n oortjes en hoest en veel plezier volgende week.

Groetjes Kitty en Tess.

hoi

leuk dat je ook even binnenvalt...
Chris heeft nu antibiotica druppels voor zijn oortjes gehad.
Een loopoor mag dus maximaal een week duren en ik zat nu bij hem op 1 1/2 week.
Nu een week lang druppelen. Het hoesten hoort bij de verkoudheid die hij dus bij zich draagt, We wachten dus maar af!

groetjezzzzz Pas

hoihoi
ja ik ken dat,ik kan ook echt niet overal op reageren en meestal lees ik alleen wat me wat lijkt.anders zit ik weer heel lang achter de pc en dat vindt ik best wel jammer van mijn tijd.soms plaats ik een berichtje.zoals laatst moest ik echt even mijn verhaal kwijt over dat ik het best even moeilijk heb op het moment(met ups en downs) vanwege mijn broer.zie mijn verhaal een aantal pagina,s terug.
Wat een pech dat je nog steeds zo in de medische molen zit zeg,ben je al wel weer vollidig aan het werk..? je werkte toch?
poeh dat geheugen soms...
Wat leuk wat chris allemaal doet,ik herken er precies Mila in.ze rolt ook,de ene keer heeft ze er meer zin in dan de anderekeer.ik heb een groot picknickkleed gekocht bij de hema(eigenlijk om buiten op te liggen) die ligt nu binnen zodat ze echt lekker door kan rollen.alleen soms ligt ze nog op het laminaat bijna onder de kast haha
Zitten kan ze ook nog niet hoor,ja eventjes...
Op het grote bed oefenen we het ook wel eens,dan ploft ze achterover en een schik zeg.
Ik kan heel goed begrijpen dat het vooral hard gaat nu je weet dat het de laatste is,ik heb dat nu al.je wordt tegenwoordig ook zo geleefd.
Mila krijgt s,morgens een papfles,dan een fruithap,brood(gaat perfect),met een fles en s,middags een liga met sap en een pot groente gaat er helemaal in.s,avonds om ongeveer acht uur krijgt ze nog een fles met nutrilon.je moet gewoon lekker doen hoe chris het aangeeft.Mila slaapt ook nog drie keer overdag..maar ja ze slaapt ook niet veel langer dan een uur per keer.ze houd het nu wel langer vol merk ik.
Ze is echt een hele vrolijke kletstante en ook ik ben stapelgek op haar!
Zo is mijn verhaal lang genoeg haha..
ik lees trouwens ook al heel lang niks meer   van Miquel..Maria?
groetjes piewie

He Piewie

Ben effe terug gaan lezen en je onderwerp gevonden. Had ik nooit gelezen.
Meid, wat een zorg. Kan me voorstellen dat je het heel moeilijk hebt. Dit soort dingen hoort altijd bij andere mensen thuis en je bedenkt toch niet dat dit zomaar in je eigen familie kan gebeuren. Probeer het alleen wel bij hem te houden hoor.
Hij heeft een risico genomen en heeft nu de gevolgen hiervan.
Dit staat los van het feit dat hij je broer is en oom van Mila.
Je blijft gewoon blij dat het je broer is en natuurlijk maak je je zorgen.
Ik snap dat je naar de buitenwereld dubbele gevoelens hebt, want je wilt niet dat je familie in het kwade dachtlicht komt te staan. Maar jij bent jij.
Dus probeer aan hem te denken als gewoon je broer.

Als je aangesproken wordt door mensen in de omgeving, denk ik dat je heel duidelijk moet zeggen dat Hij een foute beslissing heeft genomen en dat je dat heel jammer vindt, maar dat hij daar zich nu wel bewust van is. Dat je gewoon van hem houdt, maar dat jij hier verder niks aan veranderen kan.
Dan kap je de praatjes een beetje af.
En eerlijk gezegd....het verhandelen van drugs....ik denk dan toch....gelukkig is het niks van lichamelijk geweld waarvoor hij zit....dat zou ik veeeeel erger vinden.

Maar ik begrijp dat dit heel moeilijk is.
Als mensen over je kletsen voelt dat helemaal niet veilig.
Zelf snap je waarschijnlijk ook even niks van je broer.

Kijk of je hem eens bezoeken kan, kun je misschien dingen helder krijgen bij hem.
Neem foto's van Mila mee, zodat hij haar steeds ziet ontwikkelen. Blijft hij toch ook oom..

Maar cheer up...probeer naar de mooie dingen te kijken.
enne ...volgens mij had je toch in juni hele mooie plannen???
Die zet je toch wel door he!
Je gaat toch trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus probeer je gedachten daarheen te verplaatsen, want jij kan er niks aan doen.
Geniet van je kleine meisje !!

liefs Pas

pascal,bedankt voor je lieve bericht hoor!
je hebt helemaal gelijk,ik kan het op het moment gelukkig vaker van me afzetten.
kan moeilijk net zolang zitten te kniezen en treuren tot hij vrij komt en dan nog die lange weg daarna die hij moet bewandelen wat wij dan ook allemaal mee krijgen.
Uit onderzoek is nu gebleken wat wij allemaal al vermoeden,hij is gewoon ziek en heeft hulp nodig(psygisch)
Dus we zijn ook wel een beetje opgelucht dat hij nu ook hulpverlening krijgt vanuit daar,er is een begin.en we hopen dat hij er zelf ook achter staat.
Ik heb wel contact met hem,laatste keer nog een kaart gestuurd met een foto en een verfhandje van Mila.Zo weet hij in ieder geval hoe Mila zich ontwikkeld en ik doe het ook voor mezelf.
Mila beseft dit inderdaad allemaal niet.
Het is belangerijk dat Mila het leuk heeft en daar zetten we ons dan ook 100% voor in.
Gelukkig is Mila,s papa echt een steun en gaat er heel makkelijk mee om(ik ben al echt een piekeraar)...
En inderdaad we gaan 21 juni trouwen hoor,daar maken we een leuke dag van!
Verder heb ik nu een week vrij en ga ik met Mila allemaal leuke dingen doen.
En in onze vakantie gaan we even lekker weg in z,on huisje in ponypark slagharen..haha.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan