He Nathalie
Ja, dat is lang geleden. Ik lees eigenlijk altijd wel mee hoor, maar het gaat allemaal zo snel.......ik kan het niet bijhouden, dus reageer ik weinig, maar vindt het wel leuk om te lezen. Zal weer eens wat vaker reageren!
Het gaat hier goed hoor. Ben wel nog steeds in de medische molen. Vervelend.
Ik blijk een streptokokken bacterie bij mij te dragen, waardoor ik nog steeds heel veel gewrichtsontstekingen heb. Ik moet straks weer terug voor bloeduitslagen en wordt ws doorgestuurd naar de reumatoloog. Dit is wel een gedoe zeg maar. Er zijn zelfs hartfilmpjes gemaakt e.d. omdat het op de hartkamers kan slaan.
Dus mijn zwangerschap/bevalling blijkt nog steeds een heel groot staartje te hebben.
ja, ik wilde perse een derde kindje...haha...ze zorgen er nu wel voor dat ik niet meer aan een vierde denk. Met 7 1/2 maand nog steeds gedoe....dan hoef je niet zo nodig meer. Maar dat was gelukkig ook niet de bedoeling hoor. 3 van deze geweldige jongens is echt mooi zo.
Chris gaat geweldig. Hij groeit zo hard..ik ben vreselijk verliefd nog steeds, maar af en toe zou ik wensen dat het eerste jaar, gewoon twee jaar zou duren.
Het komt ook omdat hij natuurlijk onze laatste is. Je wilt extra lang genieten van hem.
Sam en Mick vinden het nog steeds geweldig dat kleine broertje.
Als hij huilt, doet hij gelukkig bijna nooit, dan wordt Sam helemaal onzeker. Ik moet hem dan oppakken van hem en troosten. Haha, lief hoor.
Ik neem Chris zo even mee naar de huisarts. Hij heeft al 1 1/2 week twee looporen en blijft van die hoestbuien hebben. geen koorts gelukkig, maar die oren wil ik toch even bekijken. Dus dat wordt vervolgd.....
Hoe is het met Mila?
Chris die rolt nu lekker rond, vind de box niet zo leuk meer.
Ik denk dat hij er te weinig ruimte heeft om te bewegen.
Eigenlijk vind hij het in zitstand het lekkerst, maar ja...zitten kan hij echt nog niet!
HIj begint nu wel te ddaaadaaa,ppaaappaaa,maaammaa klanken te praten
De jongens zeggen nu ook, hij zegt papa en mama...haha...nou het lijkt er op, maar het is nog echt niet iets zeggen, maar voor hun wel, dus dat is leuk.
Zijn voedingen...zitten nog steeds op 4. Ik krijg hem nog niet echt aan een boterham. HIj stikt er voortdurend in, dus dat blijft pap.
Ook sap, thee, water e.d. wil hij niet. Dus ja, dan gewoon maar zijn fles, want dat vocht is toch wel belangrijk...
Volgende week gaan we voor het eerst een weekje met de caravan weg met Chris en de jongens. Gewoon naar Callentsoog, dat is hier redelijk in de buurt.
MIjn man gaat overdag gewoon werken en ben ik met de mannen alleen.
Ben zeer benieuwd hoe hij het doet, want hij is wel een jongetje van de regelmaat.
Zo, een heel verhaal...haha...als ik er dan ben, dan vertel ik ook wel wat..
enne...nu zo'n heel verhaal over Mila he!
groetjes Pascal