Hey Suus

Zie net dat jouw Sophietje van de 29ste juli is.
Wat heb jij toch een mazzel in je leven! Dat is de mooiste dag van het jaar!

Al was het alleen maar omdat ik dan jarig ben haha

Enfin, mocht je nog tips nodig hebben om dat hondsbrutale, impulsieve, bazige maar ozo lieve leeuwinnetje van je aan te kunnen... dan kan ik je vast vertellen... maak je borst maar nat haha...

Liefs

He Daantje

Komt dat even goed uit, dat ik dol ben op impulsieve, bazige maar o zo lieve leeuwinnetjes!!! Momenteel vreet ik haar op, ze is zó enorm op ontdekking en doet dat over het algemeen erg innemend....

Hoe is het met jou en je lieve mooie, maar o zo pittige Evy. En de worden jullie vakantieplannen al concreter

Liefs
Susan

ps. en als je denkt waar zijn de leestekens in dit stukje... ze doen het gewoon niet meer. Heeeel irritant

Hey Suus!
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de kleine banjer!
Dus je kunt er wel aan haha, gelukkig!
Ja hoor, hier nog wat gerommel, kinderarts heeft zelfs slaapmiddel voorgeschreven, mag nog niet echt baten.. maaaaar ooit gaat het goedkomen toch! Zorgt wel voor wallen en mindere toerekeningsvatbaarheid of iets dergelijks maar goed..

Enfin, vakantie ja is in aantocht!

2e of 3 week van augustus ga ik met andere single mom naar een park, nader te bepalen, ergens in nederland! Haar zoontje maandje jonger en die 2 kunnen goed door een deur! En zij en ik ook trouwens ;)

Mochten we ergens gaan uithangen dan kunnen misschien de forum-banjers ook wel een dagje langswip-kippen!

liefs!

Jeetje zeg, slaapmiddel........ Ik zou zeggen: breng dat moppie maar een paar nachten hier (niet dat ze dan wel gaat slapen, maar dan kan jij even bijtanken!)! Trek je het nog?

Wel een lekker vooruitzicht, even een weekje  ertussenuit! En ook fijn dat je even de zorg kunt delen (al was het maar dat je even naar de wc kan of een boekje kunt lezen) én 's avonds samen een wijntje kunt drinken! Je verdient het hoor!

Laat je wel zéker weten waar je naar toe gaat? Als het enigszins in de buurt is, kom ik graag even buurten (en zwemmen, en lachen)

Liefs
Susan

Die wallen heb ik toch al: mijn grote kleine jongen wil 's nachts geen luier meer aan, maar hij slaapt door het signaal ik-moet-plassen heen.........

Sta dus al een week elke keer  midden in de nacht een bed te verschonen, met zo'n slaperig jongetje ernaast (maar hij wil écht geen luier meer aan, en wat een eigen wil kan doen, dat hoef ik jou niet uit te leggen!).

Ahhhhh, zó lief ook weer (al denk ik daar vannacht om een uur of 3 vast weer anders over hahaha).

Liefs
Susan

ps. zal vannacht aan je denken en me realiseren dat ik de enige niet ben!

Kijk!! Dáár heb ik nou wat aan..... Ga morgen gelijk naar de apotheek. Hoef ik alleen nog maar een pyama'tje te verschonen en dat kan ik ook slapend hahaha.

Thanks!!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan