hey swinnie

A

Anoniem

Guest
hoi swinnie,
vroeg me af hoe je feestje was gisteren???
zag vandaag nog niks van jouw geschreven en dacht misschien heb je wel n kater hahahahaah
ik heb ook heel lang bijna niks meer gedronken en nu slaat het in als n bom tenminste gisteren was ik geloof ik al dronken van 2 glaasjes wijn pfffffffffff
nou ja ik hoop dayt jullie n leuk feest hebben gehad
liefs tamaar

Hoi Tamaar!!

Ja daar ben ik weer,weer helemaal fris en fruitig!!

Het feest was geweldig,mijn vriend en ik hebben erg genoten...het leek wel een mini-huwelijksfeestje..haha.
Ik was inderdaad aangeschoten,maar wel weer eens lekker...doet je goed na zo'n dipje van afgelopen week!!
We moesten gisteren weer naar een verjaardagsfeestje van 2 kindjes van vrienden van ons en daarna nog even naar die kroeg waar het feestje was kadootjes ophalen en betalen,dus het was weer na 23uur toen we terug waren,dus niet meer op het forum geweest.
Ik heb weer heel wat te lezen nu,ik heb mezelf even een uurtje gegeven voor achter de pc te zitten,moet straks weer werken.
Gelukkig zijn we ook weer helemaal in de klussfeer terug!!
Moest gisteren wel lachen met mijn vriend,toen we hadden geklust zei hij ineens;en is het goed aan het zwemmen...pff,kreeg meteen de slappe lach.
Dus zoals je leest de stress is er gelukkig weer af!!

Lieve Tamaar..ik ga nu mijn best doen met duimen...we hebben alletwee nog een kleine twee weken,spannend he??
Bedankt voor je berichtje,

Liefs,Swinnie

Sorry Tamaar, maar jij bent eerst aan de beurt...nog een dikke week!!
Ik ga nu echt SUPER-hard duimen voor je!!!!

Terug
Bovenaan