Hey Tammy..

A

Anoniem

Guest
Hey tammy
Ja kut he... gaat echt snel... Ik zit alleen op de helft van jou, das best grappig..  
Gaan we  voor SEPT??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Pfffffffffff tijd vliegt he!  
Het duurt nog ff, maar wanneer  gaan we  de duivels weg jagen?    Ik dan de 15e..
Gaan we  er voor!!!!!?????? Goeie deal!!!!!  

Liefs Ikk!    

Hoi!

Ik ga ook "gezellig" mee naar september!!

Kom op meiden,,,wij gaaaan ervoor!!!!

Moet ons toch ook een keer lukken???

Ik heb mijn nod rond 12 september...eerst volop klussen!!!

Veel liefs,Swinnie

Volop klussseeeenn!!!!! Maar 1e de duivels weg werken ..  
Liefs!!!

Hee Dames!!
Is er nog plaats in het september-klus-team??Zo ja dan sluit ik me GRAAG aan!!In juli gestoptmet pil, nu cyclus van 28 dagen gehad en nu bijna van mn ongi af!!(had stiekum gehoopt meteen 1e ronde raak, maar die kans is klein, maar wel blij dat mn cyclus 28 dagen was!!)
Er stond vanmorgen bij ons in krant een stukje over belgisch voetbalteam...haha de rode duivels!!Moest meteen aant forum denken!
tot snel! x ZuuS

ook ik sluit me aan
lang leven het klussen in september
yahooooooooo
hahahaha
nod 6 sept
liefs tamaar

Haha Ikk schrijft een berichtje voor Tammy en wij het september-klus-team reageert en Tammy her self nog niet!
haha, vond hem wel toepasselijk...xx

Hahaha...

Hallo September-Klus-Team!!! Hier is ze dan: Tammy de Klusser!!

Ben idd druk bezig die rooie duivels weg te jagen, maar het wil alleen nog niet erg lukken!!  Hoop er toch wel met een dag of drie af te zijn. Daarna gaan we weer druk aan de klus. Eitje verwacht ik  pas rond begin september en nod 13 september. Laten we dan nu maar hopen dat 13 een geluksgetal is...

Succes allemaal!!

Groetjes,

Tammy

Haha!
Het lijkt wel eigen huis en tuin hier!
Hoe lang is je cyclus nu tam?Steeds t zelfde of wisselend?
Allen alvast een fijn weekend en jaag ze..weg (die duivels!)
Heb eens ff geteld en als mn cyclus weer 28 dagen is heb ik 11 sept. nod.....die dag gaan we op vakantie nr Alicante...pffff; IK HOOP ZO MET ZN DRIETJES HE!!!!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan