hey ..

A

Anoniem

Guest
Ik ben nieuw hier en vind niet meteen een topic om mezelf voor te stellen dus probeer ik het maar op deze manier
Ik twijfel wel een beetje of het wel ok is als ik hier begin mee te praten ... heb namelijk een immense kinderwens maar helaas nog geen concrete plannen
Huisje, boompje, beestje verhaal ... ik heb een hele lieve vriend die heel graag kindjes wil alleen .. pas als hij een leuke baan gevonden heeft en we een tijdje samenwonen ( hij studeert komende maand af met een mooi diploma  ) ... geheel logisch natuurlijk maar toch .. ik word er af en toe behoorlijk gek en triest van
En ik weet het ik weet het, geduld is een mooie deugd .. had ik er maar wat meer van
Stap voor stap?

En euhm .. je weet nooit misschien zijn hier nog wel meer mensen die zo gek zijn als ik?

Hoi Rayne,

Ik heb me vandaag aangemeld dus ook nieuw hier.
Begrijp je verlangen naar een kindje goed, ik heb ook een periode moeten wachten voordat mijn vriend groen licht gaf. Heel vervelend.... het is een gevoel die je niet van je af kan zetten en bovendien als je  het echt wil wordt je ineens omringt door mensen die net bevallen  of zwanger zijn.  Ik vind  dat moeilijk om mee om te gaan.

Momenteel zijn wel bezig met klussen en zitten in onze derde poging.  
Vervelend is dat de drang naar een kindje wel  sterker wordt en het iedere keer weer een teleurstelling is  als je weer ongi wordt.  Tja....het koppie blijft  maar malen!!!  

Groetjes,
Isa

Idd, mijn schoonzusje is zwanger en ik zit er dus wekelijks zeg maar met de neus op
Ik vind het allemaal heel fijn voor haar maar ik kan me soms nogal ergeren omdat ze niet zo graag zwanger is ( wil de baby erg graag maar vindt de lichamelijke ongemakken niet zo fijn )   en ik er zo naar verlang

Tja, en dan nog niet te spreken over iedereen die dan over kinderen en zwangerschap gaan praten. Autch! dat doet altijd er pijn van binnen. Ik probeer het altijd van mij af te zetten  maar kan er erg depri van worden.

Een vriendin van ons is momenteel zwanger, iedere keer als ik haar zie dan wou ik dat ik het was, ik wil ook die dikke buik, een kindje in mij voelen en gewoon lekker zwanger zijn.

Hey hoi!

Mijn man en ik verlangen allebei heel erg naar een kindje, maar hier spelen de  jobs en dus een goede stabiele financiele bodem de belangrijkste rol...

Ik ben bijna twee jaar geleden afgestudeerd, maar helaas heb ik nog geen vast werk kunnen vinden (basisonderwijs). Wel praktisch iedere week en voor langere tijd invalwerk, maar die onzekerheid... Zoals het nu staat  heb ik  vanaf het volgende schooljaar wel 1 dag vast, dus het begin is er!  

Ook mijn man heeft nu een goede baan, maar nog steeds geen contract: hij werkt nog via het uitzendbureau. Als het even meezit kan hij binnenkort wel een jaarcontract tekenen en dat zou betekenen dat we een stapje dichterbij zijn. Hier doen we dus ook alles stap voor stap  Ik heb al zo'n drie jaar rammelende eierstokken, maar ik ben nog jong (bijna 25) en ik wil eerst meer zekerheid in het werk hebben voordat we er echt helemaal - zonder zorgen dus - voor kunnen gaan.

Groetjes van mij

Oh gelukkig zijn er nog mensen die het er zo moeilijk mee hebben als ik ... nu ja gelukkig is hier mss een beetje misplaatst
Ikzelf werk wel al een aantal jaar vast en fulltime .. maar het is wachten op job voor mijn vriend ( ik hoef zelfs niets eens een romantische huwelijksaanzoek als ik maar een baby krijg  ) en dan een eigen stekje alvorens er zelfs te praten valt over een baby .. frustrerend

Hey hai, sorry  voor de  late reactie.. Ik ben lid van een Hyvesgroep met  9 leden en 2 of 3 jaar geleden hebben we elkaar leren kennen o.a. ook via dit forum, omdat we allemaal wel een kinderwens hadden en om diverse redenen moesten of wilden  wachten.  Intussen heeft iedereen - behalve ik  - een kleintje gekregen, maar ik zou het ook wel fijn vinden als er nog iemand bij komt die net als ik nog moet beginnen  Dus als het jou ook wat lijkt, mag je me even mailen en dan stuur ik je die link even door. We willen het klein houden, zodat we dan het overzicht niet kwijt raken. Het is een prive Hyves met een naam die voor anderen niet doet vermoeden dat het over baby's en kinderwensen gaat  Ik hoor het wel. Liefs, Femme

Terug
Bovenaan