hey..............

Hai allemaal,

Daar ben ik weer eens........... Een tijdje geleden had ik een topic geopend waarin ook stond dat ik ontslag heb genomen. In die tussentijd is er weer veel gebeurd.
Manlief en ik zijn eens aan het rekenen gegaan en met een beetje opletten kan ik waarschijnlijk heerlijk thuisblijven voor de kids!!!!
Kan manlief zich ook voluit in zijn revalidatie storten en kan ik een beetje bijkomen van het afgelopen jaar wat behoorlijk zwaar is geweest.
Ondertussen heeft Famke ook nog in het zkh gelegen en is nog steeds niet helemaal beter. Is jelle alweer twee geworden en we hebben volop genoten van zijn feestje.
Wat gaat de tijd toch snel he, twee jaar geleden waren de meeste nog zwanger of nog maar net bevallen en nu beginnen ze al volop een eigen persoontje te worden.......

Hoe moet ik hier eigenlijk foto's plaatsen want ik zie altijd van die leuke foto's voorbijjkomen, maar ik zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten doen, ben niet zo heel goed   daarmee.

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Ook ik doe het via Hyves, dus als je Hyves hebt, dan gaat het als volgt (zo doe ik het tenminste):
Kies de foto die je hier wil plaatsen en beweeg met je muis het pijltje op een plek de foto.
Klik 1 keer op je rechtermuisknop en er verschijnt een rechthoekig veldje met onderaan Eigenschappen.
Klik op Eigenschappen met je linkermuisknop en er komt nieuw, klein schermpje (Elementeigenschappen).
Kopieer de http:// dat achter Locatie: staat en plak deze tekst dan hier op het forum.

Voor het geval je nog niet weet hoe je die tekst kan plakken op het forum:
Bovenaan het vak waar je normaal berichten plaatst hier, zie je een balk met o.a. een gele smiley. Naast de gele smiley zie je een klein vierkantje met daarin 2 bergen en een minizon.
Klik op dit kleine vierkantje en er opent zich automatisch en nieuw scherm.
Plak de http:// op de bovenste witte balk (de witte balk achter Image URL, ik haal meestal het slash-teken dat er al staan, weg) en klik op insert , veel succes!

Groetjes,
Shivana

haha dan ga ik altijd wel heel kort door de bocht:

Ik selecteer  de foto op hyves, ga erop staan dan CTRL C (kopieren)  en vervolgens hier in een reactie vakje, CTRL V (plakken) klaar is Klara!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan