Hey

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

ik zal jullie weer even een update geven over de afgelopen tijd.
Helaas nog steeds niet zwanger. Ik heb wel een primolut kuur achter de rug die goed gewerkt heeft 2 dagen na het stoppen van de kuur was ik al ongesteld. gisteren de laaste pil van clomidkuur genomen. ik heb me taak erop zitten nu is het de beurt aan manlief. ik ga er niet van uit dat ik na één kuur clomid al zwanger raak maar je weet maar nooit. van de clomid merk ik totaal niets wat betreft de bijwerkingen. als ik volgens het boekje een cyclus heb (28) dagen. dan zou ik volgende week donderdag me ei hebben. volgens de gynacoloog moet ik vanaf zaterdag al echt voor het echie gaan klussen. heb een heel schema gekregen. dit haalt de lol er wel iets vanaf. ach als voor het goede doel maar weer.

ik hoop dat ik jullie over een week of 3 met goed nieuws kan verassen. hoewel het voor mezelf de grootste verasing zal zijn.

we blijven moed houden om binnen de eerste keer clomid zwanger te raken.

succes iedereen en jullie horen me weer.

groetjes hilda

Succes!!!! Hoop dat je over 3 weken idd met goed nieuws kan komen!!!

Hilda,

Ik ga heel hard voor je duimen, het is je heel erg gegund.

Succes en fijn dat je geen bijwerkingen hebt. Maar krijg je nu geen echo's dan om eitjes te meten?

Nee geen echo's. dat gaan ze pas doen als ik op 150 mg clomid zit. dus als 50 en 100 mg clomid niet aanslaat dan ga je naar 150 mg en dan volgen er wel echo's.
Het blijft spannend.

groetjes hilda

Terug
Bovenaan