Heyy meiden

Heyy meiden wie heeft placenta aan de voorkant is 15 week en is onzeker of ze de baby nou wrl voelde of niet
Ik zag dat al 10 cm groot was en ben benieuwd of het kan ik voelde vammidag een plopje en kriebels helemaal onder in me buik ik dacht al daar zit me darmen niet. Wie heeft dit nog meer gehad. En de vk zij ook al dat het kan maar wie heeft nog meer gehad die onzekerheid??

Hi,

Het is normaal als je je baby nu nog niet voelt.
Dit is meestal tussen de 19 en 24 weken (bij de eerste) . Bij de tweede voel je het wellicht eerder omdat je het herkent

Ik ben zwanger van de 3e nu, maar voelde alle3 m'n baby's rond de 19-21 weken, wat heel normaal is!

Eerder wel eens 'iets' gevoeld maar dan was me nooit zo duidelijk of het echt de baby was ja of nee. Pas met een week of 19 dacht ik: ja, dit is echt de baby. De weken daarvoor vond ik het echt nog niet duidelijk genoeg.

Hi,

Ik heb dit ook. Placenta aan de voorkant en bij ongeveer 16 weken voelde ik haar. Het is wel mijn 2e dus makkelijker te herkennen. Ik voel nu bij 31 weken de schoppen alleen of links van de buik of rechts. Dus nooit bij de navel want daar zit de placenta.

Ik had de placenta aan de voorkant. Met 19 weken begon het te kriebelen/ploppen en twijfelde ik heel erg.
Met 21 weken wist ik echt 100% zeker dat het de baby was :)

Hey!
Ik had ook al vrij vroeg, rond de 16 weken het idee dat ik plopjes en wat kriebels voelde zoals jij het beschrijft, het was nog niet dagelijks maar het voelde daadwerkelijk anders dan rommelende darmen. Toen heb ik ook navraag gedaan bij de verloskundige en de gyneacoloog, die zeiden dat het zeker een mogelijkheid was dat het de baby was. Dus het zou heel goed kunnen dat je de kleine nu al wat voelt!
Nu ben ik bijna 33 weken zwanger en ik heb ook de placenta aan de voorkant. Na de 20/21 weken werden de bewegingen duidelijker. Nog even en je zal de bewegingen dus steeds beter herkennen.
Geniet ervan en een fijne zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan