Heyy!

Tsja, ik schrijf ook maar s wat:).

Ik ben nu ook sinds 9 weken zwanger.. Onverwacht maar t is wel gewendst natuurlijk!

Maar t is niet op zo n leuk tijdstip... Iets minder dan 2 weken voor ik er achter kwam maakte mijn vriend het uit... En mijn ouders zijn er wel om me te helpen.. maar toch is dat wel anders. Ik vind t allemaal wel eng hoor... Ik ben wel 21 en heb mijn eigen huis enzo. Maar het maakt me erg onzeker.
En mijn ex vriend wil er ook helemaal niks van weten. We hebben het m namelijk wel verteld.
Maargoed

Enige hulp of tips? :)
Alvast bedankt!

Groetjes.
 
Allereerst gefeliciteerd! ;-)

De beste tip die je kan krijgen is natuurlijk vertrouw op jezelf en luister naar jezelf. Als jij het kindje echt wil hebben dan komt alles echt wel goed :)
Ook heel fijn dat je ouders zo achter je staan, zo heb je ook steun in de wat moeilijkere tijden.
Het is natuurlijk wel vervelend van je ex, maar goed, daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen.

Liefs



 
Gefeliciteerd.!

Tip die ik je mee kan geven denk nu vooral aan jezelf jij bent nu belangrijk en je kindje natuurlijk.
Dat je het eng vind is logisch, in het begin ben ik ook erg bang geweest wat allemaal op me af zou komen, maar dat komt met de tijd wel goed
Ik zit niet in een zelfde situatie, maar ik weet hoe je je voelt.Ben zelf bijna 21, studerend.
Geniet nu vooral van de mooie tijd .! Want je 1e kindje is zeker een wonder .!


Liefs Meisje1990
 
Terug
Bovenaan