HH beurs :-)

A

Anoniem

Guest
Haha ze bellen net van mijn werk, of ik t leuk vind om een dagje te werken op de HHbeurs.. Nou dat lijkt me wel wat!

Ik moet nu dus op donderdag 19 februari daar staan, DUS als er dames zijn die die dag gaan, moeten ze maar even langs de Koninklijke landmacht-stand komen! Ik geloof dat ik drankjes moet serveren en babbeltjes moet houden dus dat gaat wel lukken :)

Echt kei leuk, ik vind dat zo gezellie!
Ik moet alleen de 18e naar het ziekenhuis om waarschijnlijk mijn neusslijmvliezen weg te laten schroeien.. ik hoop dat ik de dag er na inzetbaar ben.

Ik ben herkenbaar aan een camobroek hahaha

Evelien

Hoi,

IK ga wel maar dan op dinsdag. Mijn schoonmoeder heeft kaarten en moet meestal zelf op donderdag werken dus wij gaan dinsdag anders was ik zeker wel even bij je langsgekomen hoor.

Veel plezier.
Inge

Hoi Evelien,
dat is nou echt jammer, ik ga op woensdag naar de HH beurs.
Had het wel grappig gevonden je daar te zien maar ben dus 1 dagje te vroeg.
Jij alvast succes de 18e met je slijmvlies en hopelijk veel plezier de 19 op de beurs!

groetjes Tamar

Hoi Evelien,

jammer dat wij zelf niet met een stand op de beurs staan, want dan had ik ook op donderdag moeten werken, dus dan had ik wel even langs gekomen.

Helaas moet ik nu dus gewoon in Den Haag werken die dag en kan ik dus ook niet naar de HH komen! Ik wil je wel veel plezier wensen!!

En succes de 18e!

Groetjes Angel

Hoi Evelien,

Wij gaan naar de hhb, maar pas op vrijdag, jammer, anders was ik uit nieuwsgierigheid toch wel ff langs je stand gegaan, hihi.
Sterkte met je neusslijmvliezen op de 18de en veel plezier op de hhb!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan