HHHEEELLLUUUUP....ik heb een ingewiikeld verhaal, maar wie kan mij helpen????

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

ik heb een vraag:

ik ben sinds vorig jaar maart van de pil af, dus al een hele poos. sinds die tijd heb ik een regelmatige cycles gehad van 39 dagen. ik had steeds op dag 24 of dag 25 mijn ovulatie....dat wist ik door middel van ovulatietesten.
deze maand heb ik geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik zeker 4 a 5 cyclessen mijn ovulatie op de zelfde dag heb gehad.
vorige week donderdag (5jan) zat ik op dag 24, dus we hebben in die dagen flink geklust natuurlijk. vandaag zit ik op dag 30, en raad eens...ik ben vandaag ongesteld geworden...8 a 9 dagen te vroeg.
hoe kan dat nou? nou heb ik vorige week op dag 23 van mij cycles een hepetietes b prik gehad. kan dat mijn cycles nu in de war geschopt hebben????

30 dagen geleden ben ik dus voor het laatst ongesteld geweest, maar die menstruatie heeft maar 1 dag geduurd..1 dag goed gebloed...(sorry)
is mijn cycles nu helemaal   in de war??
ik was sinds ik van de pil af was steeds regelmatig....wel een hele lange cycles maar toch regelmatig!

ik vind dit zo raar...!!!! wie weet antwoord op mijn vragen??

liefs Wilma

Hoi Wilma!

Ik ben niet zo medisch dus ik denk niet dat ik je kan helpen. Heb nl. geen idee of die prik die je hebt gehad invloed kan hebben op je cyclus. Maar kan het ook niet toevallig een innesteling zijn? Of ben je echt hevig ongesteld geworden?

Meid, ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt, ik weet hoe frustrerend dat wachten kan zijn!

Liefs Bloempje

he dank je wel voor je snelle reactie!!
volgens babybrabbel zou morgen mijn inesteldag zijn!
het bloede iets met het plassen en zit wat bruin goed in mijn slip...sorry..
toen ik net naar de wc ging om te plassen was er niets meer  te zien..
dus ik weet niet...
het is idd erg frustrerend!!!

liefs Wilma

Hoi Wilma.

Jouw verhaal is heel herkenbaar voor mij....vervelend he die ongelofelijke onzekerheid.
Ik ben in maart vorig jaar gestopt met de pil en heb vanaf toen zeer lange cyclussen gehad. Meestal 40-41-42 dagen, maar misschien heeft het er wat mee te maken gehad...ik heb ook een burn out gehad, dus sta je niet zo stevig in je schoenen.
Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter en je gelooft het niet, maar heb de laatste 2 keer zowaar een cyclus van 30 en 28 dagen, dus ik hoop dat dat zo blijft, want anders duurde het altijd zooo lang.Er wordt vaak gezegd dat als je niet goed in je vel zit, dit heel veel invloed op bepaalde dingen kan hebben.
Ik vertel je dit, om alleen maar even aan te geven, dat ze(cyclussen) bij jou wellicht ook
korter zullen worden.Hoe lang ben je al bezig?
Zowieso heeft je lichaam ook tijd nodig om weer een beetje op orde te komen na het slikken van de pil. Misschien is dit bij jou ook het geval?
Meid, helaas heb je geen invloed op sommige dingen en moet je de natuur het werk laten doen. Het enige wat wij kunnen doen is hopen en vooral positief denken, dat is een ding wat zeker is.
Ik hoop dat het gauw raak mag zijn voor jou en ik wens je heeeeel veeeel succes!
Het zal allemaal goed komen, geef het tijd!

Liefs Famke

he dank je wel voor je reactie,
ben nu even kijken 10 maanden 'bezig' en ben in ronde 9 (of nu inmiddels 10?)
het zou wel fijn zijn als mijn cycles wat korter werd..
ik heb tot en met oktober voor een echte k*tbaas gewerkt, en ben sinds half oktober met een nieuwe baan begonnen..dat heeft natuurlijk wel wat voor spanning gezorgd. en dan die feestdagen...ben ook altijd blij als die weer voor bij zijn!
dus we zijn nu in een nieuw jaar begonnen..dus een nieuwe start! dus het zou best kunnen wat jij zegt!

ik hoop idd voor ons dat het gauw raak is!!

liefs Wilma

Nou kijk das wel heel toevallig vind je ook niet?
Spanningen kam heel wat met je lijf doen, geloof mij maar!
We gaan er gewoon voor, een nieuw jaar, dus een nieuwe start!

SPANNEND!

Succes en tot hoors!

Famke

idd we gaan ervoor!!
hihihi

het blijft nu wat bij bruine rommel...Sorry.
gister was er wel even helder rood bloed.
ik heb ook geen buikpijn en ook niet van emotionele buien, want ik normaal heel erg heb net voor mijn nod. maar ja!
ik neem wel aan dat er vandaag of morgen mijn menstruatie gaat beginnen.
ik ga nu dan ook maar even weer ovulatie testen kopen, want ja we zaten er nu dan heel erg naast te klussen! dan word ik volgende maand niet weer verast!

we wachten even rustig af..en we gaan weer vrolijk verder!

doei doei liefs Wilma

Terug
Bovenaan