hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhEEEEEEEEEEEEEEElllllllllllllllllppppppppppppppppp

A

Anoniem

Guest
Help!!!!!!

Het komt nu wel heel dichtbij.Was net mijn banner aan het maken op internet en ik hoef nog maar 1 maand naar beneden.En op het augustus forum stromen de babys binnen.Ieder moment kan het hier gaan gebeuren en nr 1 is er al!!!!!

Het gaat zo snel nu.

Ja man! Heftig eng als je het mij vraagt! haha

Ik moet wel toegeven dat ik me er nu toch ook wel een beetje op begin te verheugen, dat heeft bij mij wel lang geduurd omdat ik denk ik meer naar de negatieve dingen kijk en vergeet dat babies ook heeeeeeeel erg leuk zijn.

Ik had via marktplaats van die Swaddles besteld, die kwamen vandaag en en ja toen zag ik haar er wel helemaal in liggen :)

Het gaat ineens inderdaad heel rap. Ik vind zo'n tweede zwangerschap toch veel sneller gaan dan  een eerste. Ik moet vanaf vandaag officieel nog maar 5 weekjes.
En ik  moet nog zoveel doen!!!!!!!! O.a. verhuizen
Maar goed, hoef niks te doen aan het nieuwe huis, tis alleen hier schoonmaken en gelukkig wonen we in een kabouterhuisje.

Miriam (35 wkn)

Vind het juist heerlijk!! ik kijk er zo naar uit kan niet snel genoeg gaan, zal je zien dat ik dan twee weken langer loop!

Ben het zo zat die buik en alle pijntjes en zo nieuwsgierig naar onze Dean dat ie wel mag komen!

Ja het gaat nu inderdaad steeds sneller!! Ik ben thuis lekker de boel aan het opruimen en moet vandaag nog 5 weken.

Vandaag sta ik alleen op non-actief, want het is me veeeel te warm.... In huis valt het nog wel mee hoor, maar ik moet straks de was van de lijn halen buiten en daar zie ik nu al tegen op :s

Ben vandaag ook moe maar heb toch al flink mijn bakje leeggewerkt vooral administratie dus dat gaat redelijk vanzelf :)

Nog even een offerte typen, onkostenvergoedingen voor de jongen optellen, bank inboeken en dan lekker naar buiten onder parasol!!

Jaaaaaaaaaa, het komt nu echt dichterbij he!!!
Heb er echt zo'n zin in! Vanochtend bij de vk te horen gekregen dat Beeb startklaar ligt voor de bevalling (goed ingedaald). Ik voel mezelf ook nog prima, dus ik ga lekker genieten van de laatste weken zwangerschap. Lekker theeleuten met vriendinnen, even de stad in, rondje fietsen, uitslapen en een goed boek lezen. En dan.... kom maar op :-D

Line,
33,5 weken zwanger

Aan de ene kant is het help aan de andere kant is het joepie! Ben wel een beetje jaloers dat jullie allemaal voorop lopen (27 sept uitgeteld) Dus ik moet (misschien) wat langer dan jullie...
Als ik nou wist wanneer ze precies kwam, maar dat onzekere: het kan al snel zijn of: je loopt overtijd! (dat is  help!) Ik heb nu echt zoiets van: kom maar op! Het slechte slapen en de pijnen zijn nu wel genoeg geweest.... En de onzekerheid over de bevalling enzo, en hoe ziet ze eruit? Ik ben zoooo nieuwsgierig!

Het begint hier gelukkig nu goed te waaien en af te koelen, dadelijk boven  ff alles tegen elkaar openzetten, hopelijk slaap ik dan wat beter...  

groetjes van ongeduldige Peet

Terug
Bovenaan