hhhmmmmm

Daar ben ik weer,

Vandaag maak ik een sprongetje, nou m'n ei dan en ik spring lekker mee. Voel me de laatste tijd lichamelijk erg goed moet ik zeggen, op de vele vele pukkels na dan.
Nou heb ik echt nooit last gehad van afscheiding, ook niet helder en ook niet gekleurd. Ik ben wat dat betreft echt een mazzelkont. Nou verloor ik gisteren ineens heel donkere afscheiding, volgens mij was het donker rood. Vanmorgen ook nog een beetje en de rest van de dag al niet meer.
Na het vrijen vroeg m'n man gisteren zelfs of ik ongi moest worden of zo, ik had ook wat bij hem achter gelaten zal maar zeggen. In zijn ogen was het ook rood.
Nou vraag ik me af of iemand weet wat het te betekenen heeft.......heel misschien een innestelingsbloeding???? durf er eigenlijk niet eens aan te denken.
Ik hoop dat jullie een me wat verder op weg kunnen helpen.

Liefs, Ank
 
Hoi Ank,

Je begint je bericht met te zeggen dat je ei een sprongetje heeft gemaakt. Als je daarmee bedoelt dat je vandaag je eisprong hebt gehad dan kan dat bloed van gister geen innesteling zijn geweest. Is je eisrong al een dag of 5 geleden geweest dan zou het best wel eens kunnen, duim, duim, duim!

Groetjes, Juul
 
Ik sluit me aan bij Juul: als je vandaag je eisprong hebt, kun je nooit nu je innesteling hebben. Je ei kan nooit bevrucht zijn voordat hij gesprongen is! En na een (evt.) bevruchting heb je na een dag of 6 je innesteling.
 
Het kan ook zijn dat je een eisprongbloeding hebt gehad. Het vervelende is dat alles op elkaar lijkt. Een eisprongbloeding is niets erntigs hoor!
Afwachten is het enige dat je kunt doen,
suc6
 
Mijn berichtje hiervoor is op de eerste twee reacties, de reactie van po is gelijk met die van mij verstuurd.
Po, ook bedankt voor je reactie, ik had er zelf niet aan gedacht.

Liefs
 
Lieve Ank,
Niet paranoia worden hoor !!!! We hebben niets aan een paranoia Ank !!!
Ben het wel met Juul, Anoniem en Po eens. Hoop voor jullie dat het raak mag zijn. Wanneer heb je je NOD ??? Of stel ik nu een domme vraag en heb je dat al ergens verteld ??? Weet niet meer !!! Mijn NOD is 14 juli.

Groetjes en een dikke knuffel van Biaggi
 
Hoi Ank!

Ik wil je even laten weten dat mijn eisprong zich altijd verklapt door een beetje bloedverlies. Dat schijnt te maken hebben met het eitje dat uit een vliesje knapt. De meeste vrouwen merken het niet maar af toe kun je dus wat bloedverlies krijgen. Bij mij duurt het meestal een dagje dat ik een heel klein beetje bloed verlies.

Ik hoop dat je bent gerustgesteld! Trouwens nog bedankt voor je leuke berichtje op de mijne.

Liefs Ongestelde Bibi
 
Terug
Bovenaan