hhmmmm.....

Hallo allemaal,
Soms zijn er van die dingen,die gebeuren, waar je echt even over na moet denken.Ik kwam vanochtend op mijn werk, komt er een collega naar me toe en zegt, ja ik weet niet zo goed hoe ik het moet vragen en ik hoop niet dat je boos word , maar ben je soms weer zwanger?Dus ik zit haar aan te kijken ,en ze zegt, ik vraag het omdat je weer zo loopt te stralen, je hebt weer die uitstraling van toen je zwanger was, en anders heb je dat nooit.
Je krijgt dan een ander gezicht, heel lief, en je kijkt niet zo donker.
HHHmmmmmm...... ik kan je niet uitleggen hoe ik me op dat moment voelde , er ging zoveel door me heen, zowel verdriet als hoop en vreugde, volgens mij werd ik er rood van, want het zou natuurlijk kunnen, heb 6 juli mijn nod, en ik voel inderdaad weer vanalles in mijn buik, maar ja , dat kan zoveel zijn he.....(niemand weet verder hoe mijn cyclus is). Toen zei ze er achter aan, als je wel zwanger bent nu, hoef je niet bang te zijn hoor, want dan gaat het deze keer wel goed, ik heb er een heel rustig en goed gevoel over.
Ja wat moet je daar dan mee he, ik vind het heel moeilijk, want wil ook niet terleurgesteld worden, dus ik probeer het maar weer op me af te laten komen , en het maar rustig af te wachten.
Ja ik wilde het toch even kwijt, en trouwens maandag zeiden ook al twee andere collega s dat ik er weer beter uitzag, en dat op maandag, want dan ben ik meestal echt niet te genieten, nou we zien het wel, nog een weekje......toch wel weer erg spannend hoor.Iedereen heel erg veel sterkte, met wachten, klussen of verwerken!!!
Liefs Knuffelbeertje

Hoi lief knuffelbeertje,

Wat spannend zeg!! Je nod is al bijna. Heb je veel kwaaltjes! Ik ga natuurlijk hard voor je duimen. Ga je meteen al testen op je nod?

SUCCES MEID!

Groetjes Frederique

Ik zal voor je duimen!!!!
Sommige mensen hebben er echt een oog voor. Toen ik zwanger was (heb ondertussen ook een mk gehad) werd die vraag ook aan mij gesteld. Ik wist inderdaad ook niet waar ik kijken moest...
In iedergeval veel succes!
Groetjes Lisette

Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie reacties, en al jullie duimen natuurlijk, dat zijn er veel, ik hoop dat het helpt!!!
Die collega was bij mijn vorige zwangerschap ook de eerste die het aan me zag, en heeft het me toen ook al verteld, dus jullie begrijpen dat ik daar toch we waarde aan hecht, en het spookt natuurlijk door mijn hoofd, de hele dag eigenlijk.......
Ja en het schiet inderdaad al weer aardig op, heb wel weer wat kwaaltjes, denk ik, en ik voel me ook wel anders, heb al twee dagen de hik,weet niet of het er iets mee te maken heeft hoor, maar dat had ik de vorige keer ook, en anders vrijwel nooit, ja en een beetje die algemene kwaaltjes, maar ik hoop niet dat ik me dat misschien inbeeld.....
En ja Frederique, ik gaat op mijn nod testen,o wat spannend weer zeg, bij mijn vorige zs teste ik pas 6 dagen later positief, maar gaat het nu toch weer doen, ik moet me eerlijk gezegt nu alweer inhouden,hihihii.En hoe gaat het nu met jou?Ook jullie allemaal veel succes, en ik houd jullie op de hoogte!!!
Liefs Knuffelbeertje

Het is heel vreemd maar sommigen zien het gewoon. Mijn (mannelijke) collega kwam met mijn eerste zs na 9 weken naar mij toe en vroeg hoe lang ik al zwanger was?? Kon wel door de grond zakken, zelfs de ouders wisten nog van niks. Toch maar gezegd hoelang en dat tie z'n kop moest houden.Is gelukt!
De 2e keer was in dec. , was ik 6 weken zwanger en zag ik hem weer (hij werkte niet meer bij ons) tikte hij mij op de buik toen hij langs kwam lopen, deze keer kon ik me inhouden en deed net of hij bedoelde dat mijn jas dik was. Toen is het in jan. een miskraam geworden. Nu ben ik dus net 5,5 week zwanger en zou hem eigenlijk al voor ik de test deed wel tegen hadden willen komen. (goedkope test!)
maar nee dat dus niet. Ik hoop voor je dat je collega het goed heeft en dat het goed mag gaan! Heel veel succes met wachten!

Terug
Bovenaan