Hi allemaal!!!!!

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed en groeit goed! Ben nu 16+4 weken en krijg elke dag wel te horen of we zeker weten dat er 1 kindje in zit!

Kennelijk al een beste buik voor de tijdsduur, weet het eerlijk zegt niet, want dit is onze eerste. Maar voel me er goed bij, dat is het belangrijkste!

Maandag wel naar de fysio, begin aardig last van mijn bekken/heupen te krijgen. Begin van de middag begin ik al te waggelen, omdat het pijn gaat doen. Ben benieuwd wat de fysio zal zeggen.

20 december hebben we de 20 weken echo, heb er nu al zin in ;-) In de kerstvakantie gaan we op pad voor de babykamer!

Hoi Bo, ik hobbel een dag achter je aan: ben 16+3 weken en mijn 20-wekenecho is op 21 december. Voor ons ook het eerste kindje!

Ik vind dat ik ook al een aardige buik heb en loop continu in zwangerschapsbroeken; maar de mensen die het nog niet weten lijken het niet te zien! Of ze zeggen er gewoon niets van ;)

Ik had een paar dagen last van rug/bekkenpijn. Ik doe zo af en toe (yoga-)oefeningen en ik merk dat het nu minder is. Wat heel fijn is, is als je op je rug in bed ligt met je benen opgetrokken en heen en weer rolt. Zo ontspant de onderrug een beetje.

De fysio heeft vast ook goede tips en hopelijk wordt de pijn minder voor je. Succes!

Hallo,

Ook ik had inlogproblemen, maar kom er weer op...
Hier ook alles goed...ben nu precies 14 weken, ook ik loop al zwangerschapsbroeken, maar het is mijn derde kindje...
Verder weinig tot geen klachten, mits ik een beetje oplet wat ik doe...'s avonds uitgeteld met de beentjes op de bank...succes!

Hier ook al een aardig buikje. Ook onbekenden vragen nu gewoon of ik zwanger ben :) Vind ik natuurlijk wel leuk! Hier ook derde kindje, dus gaat allemaal wat sneller. Uiteraard ookal in de zwangerschapskleding. Shirtjes van mezelf heb ik nog wel aan, maar die worden ook een beetje kort.

Ik heb sinds deze week ook stiekum een beetje last van mijn achterkant bekken. Ik sta de hele dag op mijn werk en dat is blijkbaar soms wat teveel.

Ik ben nu 17+5 dgn en heb 19 dec de echo. We weten al dat het een jongetje is, alles zag er op het eerste oog goed uit, maar toch fijn dat ze hem even helemaal nalopen.

's Avonds, ja dan ben ik ook gesloopt...doe gewoon niks meer als de kindjes erin liggen :) Dan zorgt mijn man voor de kopjes thee met chocoladeletter.

Ik ben 18 weken en je kunt het bij mij ook al aardig zien. Ben blij dat dat niet alleen bij mij is.
Ik ben ook bij de fysio geweest. Die kunnen je in ieder geval goede oefeningen geven!

Leuk juist die reacties :) hier krijg ik alleen acties van d menen die het weten, ik vind mijn buik ook al gegroeid maar kan nog steeds mijn eigen broeken aan, wel nu me riem een gaatje groter gezet. Ik ben nu 15,6 weken.

Terug
Bovenaan